خرس سیاه جسد قربانی تصادف را از خودرو بیرون کشید


خرس سیاه جسد قربانی تصادف را از خودرو بیرون کشید

به گفته پلیس، راننده‌ای که احتمالاً در یک تصادف رانندگی وحشتناک در ماساچوست کشته شده است، در کنار خرسی پیدا شد که به نظر می‌رسید جسد او را به داخل جنگل کشیده است.

فرارو- پلیس بر این باور است که یک خرس جسد یک قربانی تصادف خودرو را در غرب ماساچوست از خودرو بیرون کشیده است.

به گزارش فرارو، دانیل دوچارم، ۳۱ ساله، کنترل هوندا سیویک خود را در مسیر ۹۱ جنوب در هاتفیلد از دست داد. راننده دیگری حوالی ساعت ۱۱ صبح وقتی خودرو دانیل را در میان درختان دید با پلیس تماس گرفت.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، پلیس بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که شواهد نشان می‌دهد دوچارم یا به طور کامل یا تا حدی از وسیله نقلیه خود به بیرون پرتاب شده و سپس توسط یک خرس به داخل جنگل کشیده شده است.

پلیس ایالتی در بیانیه‌ای که در اختیار سی بی اس نیوز قرار گرفت، گفت: زمانی که نیرو‌های امدادی اولیه به محل حادثه رسیدند، سرنشین مرد فوت شده خودرو خارج از خودرو بود و یک خرس در جنگل در مجاورت صحنه مشاهده شد. شواهد حاکی از آن است که خرس در مقطعی با جسد قربانی تماس داشته است.

تصادف دوچارم هنوز توسط پلیس ایالتی در حال بررسی است. پلیس می‌گوید که او کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داد، چند بار به نرده محافظ کناری برخورد کرد و سپس از سمت راست جاده منحرف شد، از خاکریزی پایین رفت و به میان درختان رفت.

بیش از ۴۵۰۰ خرس در ایالت ماساچوست وجود دارد. خرس‌های سیاه که در این ایالت رایج هستند، از گیاهان سرسبز، حشرات، حیوانات مرده و گوزن‌های جوان تغذیه می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان