قتل خونین زن جوان پس از بازگشت از سفر نوروزی / تازه داماد دست به خودکشی زد اما زنده ماند + جزییات


قتل خونین زن جوان پس از بازگشت از سفر نوروزی / تازه داماد دست به خودکشی زد اما زنده ماند + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 8 فروردین ماه 2 سال قبل به دنبال کشته شدن زن ۴۰ ساله‌ای به نام مهین در خانه‌اش در شرق تهران آغاز شد. مرد سالخورده‌ای هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشته...

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 8 فروردین ماه 2 سال قبل به دنبال کشته شدن زن ۴۰ ساله‌ای به نام مهین در خانه‌اش در شرق تهران آغاز شد. مرد سالخورده‌ای هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن دخترش خبر داد.

این مرد به ماموران گفت: دخترم و دامادم اولین روز تعطیلات عید به سفر رفتند و کلید خانه‌شان را به من سپردند تا در غیاب آنها به خانه‌شان سر بزنم .اما دو روز قبل چون ناخوش بودم آنها از سفر برگشتند. آنها به من سر زدند و سپس به خانه‌شان رفتند. اما امروز وقتی با دخترم تماس گرفتم کسی پاسخ نداد. من که نگران شده بودم مقابل در رفتم و وقتی دیدم کسی در را باز نمی‌کند با کلید یدک در را باز ‌کردم و با جسد دخترم روبه رو شدم .خبری از دامادم به نام وحید نیست و او هم ناپدید شده است.

ردیابی داماد فراری به دنبال اظهارات پیرمرد ماموران پیگیر ماجرا شدند وبه خانه زوج جوان رفتند. جسد که با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد .

ماموران در پرس و جو از همسایه‌ها به اختلاف‌های این زوج پی بردند و دریافتند آنها از 2 روز قبل به شدت با هم درگیر بودند.

در حالی که فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفته بود ماموران به ردیابی همسر مهین پرداختند اما ردی از وی به دست نیاوردند.

بازداشت داماد فراری در بیمارستان

حدود ۲۰ روز از جنایت خاموش گذشته بود که وحید در حالی که آثار سوختگی روی بدنش نمایان بود به بیمارستانی در لواسان منتقل شد .در بررسی‌ها مشخص شد این مرد قصد خودسوزی داشته که شاهدان به کمک وی رفته او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

وحید درهمان بازجوی نخست در بیمارستان به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت به خاطر عصبانیت همسرش را کشته و قصد خودکشی داشته که زنده مانده است.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر مهین برای وی درخواست قصاص را مطرح کرد.

در دادگاه

در جلسه دادگاه وقتی وحید روبه روی قضات ایستاد گفت :من و همسرم مانند سایر زوج‌ها گاهی اوقات با هم اختلاف داشتیم. اما اختلافات به حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم .اولین روز تعطیلات عید به خواست مهین به شهرستان رفتیم تا اقوامش را ببیند .اما هنوز چند روز نگذشته بود که متوجه شدیم حال پدر مهین که به تنهایی در تهران زندگی می‌کرد بد شده است. به همین خاطر فوراً به تهران برگشتیم و به او سر زدیم و متوجه شدیم حال پدرش بد نیست .همان موقع مهین خواست تا دوباره به شهرستان برویم .اما من مخالفت کردم و به او گفتم تمام تعطیلات عید را در جاده سپری کرده‌ام .ما سر همین موضوع چندبار با هم درگیر شدیم. او دست بردار نبود و مدام غر میزد و می‌خواست به شهرستان برود.

وی در تشریح جزییات قتل گفت: من در حال درست کردن سالاد بودم که بار دیگر مهین شروع به غرغر کرد.من که عصبانی شده بودم همان لحظه دستم را با چاقو بریدم و از شدت خشم تصمیم به خودکشی گرفتم .می خواستم با کارد آشپزخانه خودزنی کنم که مهین جلو آمد و من یک ضربه به او زدم.

متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد :وقتی مهین خونین روی زمین افتاد دو ضربه دیگر هم به او زدم .جسدش را در خانه رها کردم و با ماشین بیرون رفتم. من بی‌هدف در خیابان‌ها رانندگی می‌کردم و عذاب وجدان لحظه ای رهایم نمی‌کرد. تا اینکه چند روز بعد تصمیم به خودکشی گرفتم. من در پارکی در لواسان روی ماشینم نفت ریختم می‌خواستم خودم و ماشین را به آتش بکشم و از این زندگی خلاص شوم ا.ما به محض اینکه فندک زدم شاهدان به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان رساندند.

وی گفت: باور کنید من قصد کشتن زنم را نداشتم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم. من پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


قتل خونین زن جوان پس از بازگشت از سفر نوروزی / تازه داماد دست به خودکشی زد اما زنده ماند + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین