آخرین وضعیت شکایت یورگن لوکادیا از پرسپولیس


آخرین وضعیت شکایت یورگن لوکادیا از پرسپولیس

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه لایحه خود در ارتباط با پرونده یورگن لوکادیا را برای دادگاه عالی ورزش(کاس) ارسال کرده است.

آخرین وضعیت شکایت یورگن لوکادیا از پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوی علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارائه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است. دادگاه عالی ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه نیز توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیت بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم.

وی اضافه کرد: بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز انجام شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های مرتبط در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سه غول عربستانی رقیب استقلال و پرسپولیس شدند