شگفتی‌های رویداد Let Loose اپل / جدیدترین‌ها چه خواهند بود؟


شگفتی‌های رویداد Let Loose اپل / جدیدترین‌ها چه خواهند بود؟

امروز ساعت 17:30 به وقت ایران مراسم رونمایی از تازه‌ترین و جدیدترین محصولات اپل برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز ساعت 17:30 اپل در یک رویداد مجازی با عنوان Let Loose از جدیدترین محصولات خود در حوزه تبلت و قلم لمسی رونمایی خواهد کرد. این رویداد به صورت زنده از وب‌سایت اپل و یوتیوب پخش خواهد ‌شد و شما می‌توانید از این طریق، شاهد معرفی نسل جدید iPad Pro، iPad Air و Apple Pencil Pro باشید.

جدیدترین‌های اپل چه هستند؟

ستاره اصلی این رویداد، بدون شک iPad Pro جدید خواهد بود. این تبلت قدرتمند با تراشه‌ M4 جدید اپل، عملکردی سریع و روان برای کاربران به ارمغان می‌آورد. M4 که نسل جدید تراشه‌ M1 محسوب می‌شود، از هشت هسته‌ی پردازشگر مرکزی و 10 هسته‌ پردازشگر گرافیکی تشکیل شده است. این تراشه به iPad Pro جدید قدرت می‌دهد تا از پس سنگین‌ترین پردازش‌ها، از جمله ویرایش ویدئوهای 4K و مدل‌سازی سه‌بعدی، به‌راحتی بربیاید.

iPad Pro جدید به نمایشگر Liquid Retina XDR مجهز شده است که تصاویری باورنکردنی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر 12.9 اینچی، از فناوری ProMotion با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که تجربه‌ای روان و پاسخگو برای کاربران می‌سازد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید iPad Pro اپل، دوربین‌های ارتقایافته‌ آن است. دوربین پشتی این تبلت عبارت از یک لنز واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید 10 مگاپیکسلی است. دوربین جلویی نیز به یک لنز 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته که از قابلیت Center Stage برای حفظ سوژه در کادر تصویر هنگام تماس‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند.

iPad Pro جدید اپل در دو رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

iPad Air / گزینه مقرون به صرفه اپل

اپل در کنار iPad Pro، از نسل جدید iPad Air نیز رونمایی خواهد کرد. این تبلت که جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای iPad Pro محسوب می‌شود از تراشه‌ M1 قدرتمند اپل بهره می‌برد. M1 به iPad Air قدرت کافی برای انجام کارهای روزمره، مانند مرور وب، تماشای ویدئو و ویرایش عکس را می‌دهد.

iPad Air جدید اپل به نمایشگر Liquid Retina 10.9 اینچی مجهز شده است که از فناوری True Tone و Wide Color برای ارائه تصاویری با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند. این تبلت همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی Center Stage در جلو است.

این محصول اپل در پنج رنگ خاکستری فضایی، ستاره‌ای، صورتی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

Apple Pencil Pro / ابزار خلاقیت در دستان شما

اپل علاوه‌ بر iPad Pro و iPad Air، از سری جدید Apple Pencil نیز پرده‌برداری می‌کند. Apple Pencil Pro به یک سنسور جدید مجهز شده است که می‌تواند زاویه و فشار اعمال‌شده بر قلم را با دقت بیشتری تشخیص دهد. این سنسور جدید به هنرمندان و طراحان امکان می‌دهد با دقت و ظرافت بیشتری نقاشی و طراحی کنند.

ابزاری که بسیار مورد توجه قرار گرفت حالا با ارتقا یافتن برخی از جزئیات خود احتمالاً بیشتر طرفدارانش را راضی کند.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

در دوازدهمین نشست از دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران چه گذشت؟