انهدام یک شرکت هرمی در گیلان


انهدام یک شرکت هرمی در گیلان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رستمی روز سه شنبه با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رستمی روز سه شنبه با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

وی در ادامه از دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، ماموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند، بیان کرد: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


انهدام یک شرکت هرمی در گیلان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...