افشاگری روزنامه جوان / حذف بانوان از ورزشگاه ها پشت‌پرده توهین هوادار سپاهان به زنان پرسپولیسی بود !


افشاگری روزنامه جوان /  حذف بانوان از ورزشگاه ها  پشت‌پرده توهین هوادار سپاهان به زنان پرسپولیسی بود !

به گزارش رکنا، در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فیلمی از یک هوادار سپاهان منتشر شد که در آن در حال توهین به هواداران زن پرسپولیسی است. این فیلم...

به گزارش رکنا، در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فیلمی از یک هوادار سپاهان منتشر شد که در آن در حال توهین به هواداران زن پرسپولیسی است.

این فیلم جنجال زیادی در فوتبال ایران به پا کرد و حتی این هوادار 10 سال از حضور در استادیوم ها محروم شد اما حالا روزنامه سیاسی جوان مدعی شده انتشار فیلم هایی از این دست، با هدف تخریب ورود زنان به استادیوم ها است.

روزنامه جوان نوشت:

جریانی که به نظر می‌رسد با هدف منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی داشته است. جریانی که اتفاقات چهارشنبه شب گذشته برگ برنده‌ای برای آن شد.

اتفاقی که نباید رخ می‌داد، افتاد؛ اینکه مرد و زن در ورزشگاه به‌هم بتازند و با ادبیاتی زننده یکدیگر را مخاطب قرار دهند، چیزی بود که توقعش را نداشتیم، اما رخ داد، ولی می‌توان از همین چالش جدی یک فرصت ساخت. امروز خیلی راحت می‌توان جلوی ورود بانوان به ورزشگاه را گرفت، اما یادتان باشد اگر این اتفاق بد بیفتد، یعنی بلندگو برداشته‌ایم و به تمام جهان اعلام کرده‌ایم که با تمام ادعاهایمان در خصوص فرهنگ و تمدن تاریخی‌مان، نه فرهنگ داریم، نه اخلاق، چون حتی نمی‌توانیم یک جمعیت اندک را مدیرت کنیم.

حدود یک‌سالی از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌گذرد و به‌جز اتفاق بد چهارشنبه شب شاهد اتفاق دیگری نبوده‌ایم و در همه جا بانوان با امنیت کامل در ورزشگاه حاضر شده‌اند. هرچند که انتشار برخی فیلم‌های تقطیع شده با حضور یک یا دو نفر در طول این مدت در بازی‌های مختلف و بیان کلمات زشت و رکیک از زبان آن‌ها قبلاً هم دیده شده، جریانی که به نظر می‌رسد با هدف منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی داشته است. جریانی که اتفاقات چهارشنبه شب گذشته برگ برنده‌ای برای آن شد.

اگر این هوادار هتاک و بقیه هتاک‌ها در سال‌های قبل مورد بازخواست قرار می‌گرفتند، امروز اینگونه به خود جسارت نمی‌دادند که آنچه خود لایقش هستند را به زبان بیاورند. حال سؤال این است که آیا اگر بانوان در ورزشگاه نباشند محیط ورزشگاه فرهنگی و اخلاقی می‌شود؟ پاسخ را می‌توان از لابه‌لای برگ‌های تاریخ فوتبال باشگاهی پیدا کرد؛ «نه»!


افشاگری روزنامه جوان /  حذف بانوان از ورزشگاه ها  پشت‌پرده توهین هوادار سپاهان به زنان پرسپولیسی بود !

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم های جست‌وجو به محل وقوع حادثه در ورزقان رسیدند