توافق محرمانه مدیر برنامه ستاره جنجالی با چلسی


توافق محرمانه مدیر برنامه ستاره جنجالی با چلسی

ورزش سه: مدیر برنامه روملو لوکاکو سال گذشته به صورت محرمانه با چلسی برای فروش این بازیکن در تابستان پیش رو به توافق رسیده بود. لوکاکو فصل گذشته روز‌های خوبی را در اینتر سپری کرد، اما حواشی ایجاد شده پیرامون مذاکره‌ای که با یوونتوس داشت باعث...

توافق محرمانه مدیر برنامه ستاره جنجالی با چلسی

ورزش سه: مدیر برنامه روملو لوکاکو سال گذشته به صورت محرمانه با چلسی برای فروش این بازیکن در تابستان پیش رو به توافق رسیده بود.

لوکاکو فصل گذشته روز‌های خوبی را در اینتر سپری کرد، اما حواشی ایجاد شده پیرامون مذاکره‌ای که با یوونتوس داشت باعث شد که حضورش در این تیم خاتمه پیدا کند و چلسی و خصوصا مائوریسیو پوچتینو هم تمایلی به همکاری با او نداشتند.

این بازیکن در نهایت با قراردادی قرضی و یک ساله راهی رم شد تا بار دیگر فوتبالش را در لیگ ایتالیا ادامه دهد و در روز‌های اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستنش به ناپولی و علاقه این باشگاه برای به خدمت گرفتن او منتشر شده است.

عملکرد او در ترکیب رم خوب و قابل قبول بوده، اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده که ادامه حضورش در این تیم بسیار دشوار باشد. گمانه زنی‌های زیادی درباره مبلغی که چلسی برای فروش این ستاره بلژیکی مد نظر داشت منتشر شده بود.

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، فاش کرده است که مدیر برنامه لوکاکو سال گذشته با مدیران چلسی به توافق رسیده بود تا بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با مبلغ ۴۴ میلیون یورو به فروش برساند.

هنوز تصمیم نهایی او و همچنین مدیران رم برای ادامه همکاری مشخص نیست، اما از پاری سن ژرمن و ناپولی و همچنین چند باشگاه عربستانی به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام برده شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

او شاید بازنشسته شود/ نگرانی بزرگ رئال از تصمیم ناگوار کروس