خرید حضوری و آنلاین از نمایشگاه کتاب 1403


خرید حضوری و آنلاین از نمایشگاه کتاب 1403

نمایشگاه کتاب تهران هر سال میزبان میلیون ها نفر علاقه‌مند به مطالعه و کتابخوانی است، نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران در مصلی امام خمینی (ره) به مدت ۱۰ روز از ۱۹ الی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)نمایشگاه کتاب تهران هر سال میزبان میلیون ها نفر علاقه‌مند به مطالعه و کتابخوانی است، نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران در مصلی امام خمینی (ره) به مدت ۱۰ روز از ۱۹ الی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که ساعت مراجعه برای بازدیدکنندگان عزیز از (۱۰:۰۰ الی ۲۰:۰۰) خواهد بود.

در این دوره علاوه بر امکان مراجعه حضوری و خرید فیزیکی از نمایشگاه کتاب، امکان خرید آنلاین کتاب از سامانه نمایشگاه نیز فراهم شده است.

اگر قصد خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۴۰۳ دارید، میتوانید به صورت حضوری یا مجازی کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنید.

در ادامه این مطلب به صورت کوتاه، مختصر و کاملا کاربردی "راهنمای خرید از نمایشگاه کتاب" امسال را برای شما عزیزان آماده کردیم، پس همراه ما باشید.

راهنمای خرید حضوری از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

برای خرید حضوری کتاب می‌توانید از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت به محل برگزاری نمایشگاه کتاب واقع در مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنید.

اگر قصد دارید با مترو به محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مراجعه کنید مقصد شما باید ایستگاه مترو شهید بهشتی یا ایستگاه مترو مصلی باشد، فاصله تقریبی از ایستگاه مترو تا مصلی (محل برگزاری نمایشگاه) ۱۵ دقیقه است.

اگر قصد دارید با اتوبوس به نمایشگاه کتاب مراجعه کنید می‌توانید از مسیرهای زیر به صورت مستقیم به مصلی مراجعه کنید:

  • میدان امام حسین (ع)
  • میدان آزادی
  • ایستگاه تجریش
  • ایستگاه قیطریه
  • ایستگاه میدان انقلاب

اگر قصد دارید با خودرو شخصی به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مراجعه کنید، می‌توانید از تمامی درب‌های پارکینگ مصلی وارد محل برگزاری نمایشگاه شوید و با توجه به افزایش علاقه‌مندی مردم عزیز، ظرفیت خودرو ها در پارکینک به میزان ۷ هزار خودروی بیشتر افزایش پیدا کرده است.

راهنمای خرید مجازی کتاب از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

برای خرید آنلاین و مجازی کتاب در مدت زمان محدود نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ می‌توانید به سامانه book.icfi.ir مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که تمایل به خرید کتاب با تخفیف های ویژه و همچنین ارسال رایگان دارید، می‌توانید به سایت serajbookshop.com مراجعه کنید و بدون محدودیت زمانی و مکانی از سراسر کشور کتاب های مورد نظر خود را با تخفیف های ویژه تا سقف ۶۰ درصد تهیه کنید.

آموزش تهیه بن تخفیف نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

برای خرید کتاب در بخش مجازی نمایشگاه کتاب امسال، بن تخفیف در نظر گرفته شده است. برای دریافت بن تخفیف می‌توانید به سامانه ذکر شده مروبط به نمایشگاه کتاب مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که میزان بن تخفیف برای هر شخص محدود بوده و فقط یکبار بر روی کارت ملی اشخاص محاسبه می‌شود. در صورتی که تمایل به خرید کتاب بدون محدودیت و با تخفیف های بیشتر از نمایشگاه کتاب دارید، میتوانید به سایت سراج بوک مراجعه کنید و در تمامی روزهای سال از تخفیف های دائمی نمایشگاه بهرمند شوید.

در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران چه کسانی حضور دارند؟

نمایشگاه کتاب امسال میزبان طیف وسیعی از ناشران و فروشندگان کتاب خواهد بود. در نمایشگاه کتاب امسال تهران حدود ۵۰ ناشر خارجی شرکت کردند.

همچنین برخی از کتابفروشی های آنلاین، ناشرین کتاب های صوتی و دیجیتال نیز در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور دارند، تا این لحظه آمار رسمی مبنی بر حضور ناشران معروف به دست ما نرسیده است ولی حدس می‌زنیم انتشارات های معروف مانند نگاه، چشمه، ققنوس، امیرکبیر، ثالث، کوله پشتی، نیلوفر و... در این دوره از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور پیدا کنند.

نمایشگاه آنلاین کتاب برای شهرستانی ها

خیلی از علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی ساکن شهرستان‌های مختلف هستند و امکان مراجعه حضوری به نمایشگاه تهران را ندارند، برخی دیگر از علاقه‌مندان نیز در ایام مختلف سال قصد خرید کتاب دارند و با توجه به دور بودن از پایتخت امکان خرید کتاب با تخفیف ندارند.

با بررسی های انجام شده متوجه شدیم سایت سراج بوک در تمامی روز های سال میزبان نمایشگاه اینترنتی کتاب است و تمامی مخاطبان از سراسر ایران می‌توانند با مراجعه به این وبسایت تمامی کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور تهیه کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خانواده فیل های حک شده در یک مداد !