ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم وهزینه 2 میلیون تومانی!


 ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم وهزینه 2 میلیون تومانی!

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه مرحله ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان در مرحله اولیه آزمون استخدام معلم گفت: هزینه این مراحل حدود دو میلیون تومان است.

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار روز دوشنبه سوم اردیبهشت 1403 اعلام شد و پذیرفته‌شدگان در مرحله اولیه باید در مراحل ارزیابی تکمیلی، معاینات پزشکی و گزینش شرکت کنند.

قرار است 28 هزار نفر از طریق این آزمون برای مدارس ابتدایی استخدام شوند و با اعلام نتایج اولیه تا سه برابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه و گزینش معرفی شده‌اند.

طبق مصوبه دولت، سقف هزینه ارزیابی تکمیلی به ازای هر داوطلب، 14000000 ریال و سقف هزینه بررسی صلاحیت‌های عمومی و سلامت پزشکی 14500000 ریال به ازای هر داوطلب است.

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه مرحله ارزیابی تکمیلی و بررسی پزشکی، پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شده است و پس از ارزیابی تکمیلی و گزینش، 28 هزار نفر پذیرش خواهیم داشت.

وی افزود: داوطلبانی که در مرحله نخست آزمون آموزگاری پذیرفته شده‌اند باید مدارک خود را در سامانه اعلام شده بارگذاری کنند و از روز یکشنبه 16 اردیبهشت به کانون‌های ارزیابی برای مصاحبه دعوت شده‌اند.

 ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم وهزینه 2 میلیون تومانی!

فرهادی ادامه داد: در کانون‌های ارزیابی مصاحبه تخصصی، ارزیابی سلامت جسمانی، مسائل روانشناختی و شاخص‌های مربوط به شغل معلمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا پذیرفته شدگان باید برای مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی پزشکی، 2 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنند؟ گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران هر داوطلبی که در یک آزمون شرکت می‌کند برای گزینش و انجام امور پزشکی تا 2 میلیون و 850 هزار تومان بستگی به نوع هزینه‌ها، باید پرداخت کند.

وی ادامه داد: این موضوع را به کانون‌های ارزیابی سراسر کشور اطلاع‌رسانی کردیم، انجام آزمایشات پزشکی و گزینش عمومی در آموزش و پرورش حدود 2 میلیون تومان هزینه دارد البته داوطلبان باید بدانند تمام افرادی که این مراحل را طی می‌کنند، حتماً پذیرفته شده نهایی نیستند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خانواده فیل های حک شده در یک مداد !