استقرار تانک‌های صهیونیستی در گذرگاه رفح


استقرار تانک‌های صهیونیستی در گذرگاه رفح

منابع محلی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد تانک‌های صهیونیستی وارد رفح شده و گذرگاه این منطقه را اشغال کردند.

استقرار تانک‌های صهیونیستی در گذرگاه رفح

به گزارش راهبرد معاصر، منابع محلی در غزه اعلام کردند تانک‌های صهیونیستی با ورود به منطقه رفح مناطق مسکونی را تخریب کرده و به گذرگاه رفح حمله کردند. همزمان جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه النصیرات حمله کردند.

براساس تصاویر و گزارشی که مرکز اطلاع رسانی فلسطین منتشر کرده است پس از ورود تانک‌های صهیونیستی به گذرگاه رفح، ورود و خروج مردم غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به کلی متوقف شده است.

رسانه‌های صهیونیست نیز اعلام کردند تیپ گیواتی گذرگاه رفح و محور صلاح الدین را کنترل می‌کند. در همین راستا ارتش اشغالگر اعلام کرد نیرو‌های تیپ ۴۰۱ گذرگاه رفح را از سمت غزه کنترل می‌کنند.

یدیعوت آحارونوت اعلام کرد ارتش صهیونیستی به دنبال کنترل کل محور فیلادلفیا خواهد بود. این درحالی است که بزالل اسموتریچ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ملاقات با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بحث در مورد مسائل مربوط به هزینه‌های بالای زندگی در اراضی اشغالی امتناع ورزید و از او خواست که قبل از برگزاری هر جلسه‌ای در مورد مسائل اقتصادی وارد رفح شود و ماموریت را در آنجا انجام دهد.

از سویی دیگر خبرگزاری سما فلسطین اعلام کرد در نتیجه حمله جنگنده‌های اشغالگر به خانه خانواده العفیفی در تل السلطان در غرب شهر رفح، تعدادی از مجروحان به بیمارستان الکویتی رسیدند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سانحه برای بالگرد حامل رئیسی در جلفا + جزئیات