فیلم مشترک آشا محرابی و سام درخشانی + عکس


فیلم مشترک آشا محرابی و سام درخشانی + عکس

سام درخشانی و آشا محرابی جزو بازیگران مطرح کشورمان هستند که در کارنامه هنری هر کدامشان آثار شاخصی در ژانرهای مختلف وجود دارد. خانم و آقای بازیگر در چندین فیلم مختلف با هم همکاری داشتند؛...

سام درخشانی و آشا محرابی جزو بازیگران مطرح کشورمان هستند که در کارنامه هنری هر کدامشان آثار شاخصی در ژانرهای مختلف وجود دارد. خانم و آقای بازیگر در چندین فیلم مختلف با هم همکاری داشتند؛ همکاری‌هایی در قالب همسر یا بازیگر نقش مقابل که هر بار به دلیل توانایی بالای این هنرپیشه‌ها با استقبال طرفدارانشان روبرو شد. در ادامه این بخش از نمناک فیلم های مشترک سام درخشانی و آشا محرابی را ارائه خواهیم کرد.

هشت و نیم دقیقه

سام درخشانی و آشا محرابی در سریال هشت و نیم دقیقه با یکدیگر همبازی بوده اند، سام درخشانی در این سریال نقش احسان و آشا محرابی در نقش فروغ، همسر احسان و عروس دوم خانواده ظاهر شده که به خاطر ناکامی‌هایی که در زندگی‌اش داشته، بدبینی عمیقی نسبت به اطرافیانش به خصوص یکتا با بازی شبنم قلی خانی دارد. سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از ابتدای آبان ماه 95 در 23 قسمت 40 دقیقه ای به صورت هرشب ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش گردید.

فیلم مشترک آشا محرابی و سام درخشانی + عکس

سام درخشانی و آشا محرابی در سریال هشت و نیم دقیقه

همه چیز آنجاست

سریال «همه چیز آن جاست» محصول سال 1393 بـه کارگردانی شهرام شاه حسینی است که در آن آشا محرابی و سام درخشانی همبازی بوده اند.در این سریال سام درخشانی نقش صاحب شرکت فرهاد فانی را ایفا می کند و آشا محرابی نقش همسر دوم او سحر بزرگمهر را بازی می کند. الهام حمیدی ، امین زندگانی ، مهرانه مهین ترابی ، حسین مهری ، محمد عمرانی، ژیلا شاهی و... از بازیگران این سریال هستند.

فیلم مشترک آشا محرابی و سام درخشانی + عکس

آشا محرابی و سام درخشانی در سریال همه چیز آن جاست

شب های مافیا زودیاک؛ برنامه مشترک آشا محرابی و سام

شب های مافیا گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد. در سریال شب های مافیا:زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان، آشا محرابی و سام درخشانی به عنوان شرکت کننده حضور یافته و با هم گروهی های خود به رقابت پرداخته اند.

فیلم مشترک آشا محرابی و سام درخشانی + عکس

آشا محرابی و سام درخشانی در شب های مافیا/ عکس از سمیرا بختیاری


فیلم مشترک آشا محرابی و سام درخشانی + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید: اعلام حکم نهایی تتلو+ جزئیات