سازمان ملل «خشونت سیستماتیک در حق فلسطینی‌ها» را محکوم کرد


سازمان ملل «خشونت سیستماتیک در حق فلسطینی‌ها» را محکوم کرد

کارشناسان مسایل حقوق بشر سازمان ملل امروز دوشنبه ضمن محکوم کردن خشونت‌های سیستماتیک در حق فلسطینی‌های ساکن غزه که بیشترشان زن و کودک هستند، درباره گور‌های دسته‌جمعی که به تازگی در غزه کشف شدند، ابراز نگرانی کردند.

کارشناسان سازمان ملل با اشاره به مساله گور‌های جمعی کشف شده در نوار غزه، خشونت سیستماتیک در حق فلسطینی‌ها را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، کارشناسان مسایل حقوق بشر سازمان ملل امروز دوشنبه ضمن محکوم کردن خشونت‌های سیستماتیک در حق فلسطینی‌های ساکن غزه که بیشترشان زن و کودک هستند، درباره گور‌های دسته‌جمعی که به تازگی در غزه کشف شدند، ابراز نگرانی کردند.

آن‌ها در رابطه با گور‌های دسته‌جمعی کشف شده در غزه گفتند: روی بعضی از اجساد کشف شده از گور‌های جمعی در بیمارستان‌های «ناصر» و «الشفاء» در نوار غزه که تعدادشان ۳۹۰ جسد است، نشانه‌های شکنجه دیده شد و احتمال دارد برخی از آن‌ها زنده دفن شده باشند.

این کارشناسان در ادامه پیش‌بینی کردند که ۱.۱ میلیون تن در غزه با سطوح بالای نبود امنیت غذایی مواجه هستند.

همچنین آن‌ها تعداد آوارگان داخلی در غزه را ۱.۷ میلیون تن اعلام کردند.

آن‌ها با اشاره به برخی گزارش‌های سازمان ملل تاکید کردند که تعدادی از زنان و دختران به دست نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی ربوده شده‌اند.

این کارشناسان در ادامه نیز اظهار کردند که رژیم صهیونیستی در انجام تحقیقی مستقل، شفاف و موثر درباره جنایاتی که به آن گزارش شده، ناموفق بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال‌وهوای حرم حضرت زینب (س) در آستانه شب‌های قدر بدون حضور زائران + تصاویر