کارت گرافیک «سترگ» RX 7900 XTX Phoenix Nirvana معرفی شد


کارت گرافیک «سترگ» RX 7900 XTX Phoenix Nirvana معرفی شد

اگر شما هم عاشق کارت‌های Radeon هستید اما از نبود پرچمدار جدید مایوس شده‌اید، بهتر است محصول جدید XFX را بشناسید. این شریک تجاری AMD اقدام به طراحی یک کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX غول‌پیکر نموده که می‌تواند عطش طرفداران تیم سرخ برای داشتن یک...

اگر شما هم عاشق کارت‌های Radeon هستید اما از نبود پرچمدار جدید مایوس شده‌اید، بهتر است محصول جدید XFX را بشناسید. این شریک تجاری AMD اقدام به طراحی یک کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX غول‌پیکر نموده که می‌تواند عطش طرفداران تیم سرخ برای داشتن یک کارت پرچمدار و خاص را تا حد زیادی خاموش کند. بهتر است خودتان با کارت RX 7900 XTX Phoenix Nirvana و ویژگی‌های جالب آن آشنا شوید.

چند روز قبل از کارت گرافیک RX 7900 XTX Phoenix Nirvana گفتیم، با این حال در آن زمان تصاویر دقیق، مشخصات کامل یا قیمت این کارت در دسترس نبود. خوشبختانه امروز این کارت گرافیک عظیم‌الجثه به طور رسمی رونمایی شد.

پرچمدار جدید گرافیک‌های ایکس اف ایکس

کارت گرافیک Phoenix Nirvana به طرز چشمگیری بزرگ‌تر از مدل کنونی MERC 310 است و چهار شکاف توسعه را اشغال می‌کند. طول این کارت ۳۴.۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۱۳ سانتی‌متر است.

کارت گرافیک «سترگ» RX 7900 XTX Phoenix Nirvana معرفی شد

بارزترین ویژگی این کارت را می‌توان حرارت‌گیر بزرگ آن دانست که از ۲۱۶ صفحه آلومینیومی، شش لوله ناقل حرارت مسی و محفظه تبخیر در بخش بیس‌پلیت برای دفع گرما بهره می‌برد. این کولر روی‌هم‌رفته دارای سطحی معادل ۶۲.۵۸۶ میلی‌متر مربع برای دفع گرما است. همچنین ویژگی جالب دیگر این کارت، استفاده از پدهای ناقل حرارت تغییرفازدهنده Honeywell PTM 7950 است که ادعا شدت رسانایی گرمایی بسیار بالایی دارد.

کارت گرافیک «سترگ» RX 7900 XTX Phoenix Nirvana معرفی شد

این کولر عظیم‌الجثه توسط ۳ فن بزرگ ۱۰ سانتی‌متری با یاتاقان FDB خنک می‌شود که با داشتن بیشینه سرعت چرخش ۳۲۰۰ دور در دقیقه، قادر به جابجایی حجم هوا معادل ۷۰.۰۸CFM با فشار ۴.۸۸ میلی‌متر آب هستند.

خبر بد اینکه این کارت حدود ۱۰۹۰ دلار قیمت دارد و مخصوص بازار چین است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوگل پاسخ‌های هوش مصنوعی را به کاربران می‌دهد