معرفی الگوهای ملی توسعه سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور


معرفی الگوهای ملی توسعه سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور

ئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، هدف اصلی برگزاری همایش کرمان‌آیدکس را معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان عنوان کرد و گفت: رویکرد این همایش ملی است و روش‌هایی را در این همایش معرفی می‌کنیم که در سطح ملی کارساز باشد.

معرفی الگوهای ملی توسعه سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور

به گزارش ایران اکونومیست، سید مهدی طبیب‌زاده، در نشست خبری همایش کرمان آیدکس با بیان اینکه میهمانانی از منطقه بریکس، اوراسیا، اکو و شانگهای دعوت کردیم، اظهار کرد: معتقدیم گردش اطلاعات بین فعالان اقتصادی کشورها می‌تواند به افزاش سطح مناسبات تجاری بین کشورها کمک کند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه تلاش داریم آنچه برای ایجاد یک فضای مناسب برای جذب سرمایه‌های جدید نیاز است را در این همایش مدنظر قرار دهیم، افزود: کرمان سرزمینی با منابع و ظرفیت‌های بالایی است که باید در مسیر تولید ثروت به کار گرفته شوند. برای تشریح این سازوکارها ۲۲ پنل تخصصی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: قرار است شورای راهبردی معدن را در کرمان ایجاد کنیم برای همین نشست شورای عالی معدن را با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش خواهیم داشت. در واقع به دلیل ظرفیت‌های معدنی استان کرمان، سعی داریم در همایش آیدکس تمرکز خوبی روی این حوزه داشته باشیم.

طبیب‌زاده طراحی و معرفی مدل‌های توسعه اقتصادی با تکیه بر عنوان سال را از اولویت‌های همایش کرمان‌آیدکس دانست و تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا مدل‌های قابل استفاده در سطح کشور برای تقویت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را ارائه دهیم.

به گزارش ایران اکونومیست، همایش کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در استان کرمان برگزار خواهد شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!