431 کیلومتر دور از خانه: اهدای جام عجیب به رئال


431 کیلومتر دور از خانه: اهدای جام عجیب به رئال

ورزش سه: با تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا جام قهرمانی لالیگا شنبه هفته بعد در زمین گراناد به رئال اهدا خواهد شد. جشن سی و ششمین لالیگای رئال مادرید در مسیری سورئال پیش می‌رود. بسیاری معتقدند لالیگا می‌توانست زمان بازی رئال-کادیز را به بعد...

431 کیلومتر دور از خانه: اهدای جام عجیب به رئال

ورزش سه: با تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا جام قهرمانی لالیگا شنبه هفته بعد در زمین گراناد به رئال اهدا خواهد شد.

جشن سی و ششمین لالیگای رئال مادرید در مسیری سورئال پیش می‌رود. بسیاری معتقدند لالیگا می‌توانست زمان بازی رئال-کادیز را به بعد از بازی خیرونا-بارسا منتقل کند تا در صورت قهرمانی رئال، جام در برنابئو اهدا شود، اما این اتفاق رخ نداد. رئال کادیز را برد و ساعاتی بعد بارسا به خیرونا باخت تا قهرمانی تیم مادریدی قطعی شود، ولی طبعا خبری از اهدای جام نبود.

مارکا دقایقی پیش نوشت که جام قهرمانی، شنبه شب ۴۳۱ کیلومتر دورتر از خانه در ورزشگاه لوس کارمنس گرانادا به رئال اهدا خواهد شد.

هنوز تصمیم گیری نشده است که تحویل جام قبل یا بعد از بازی باشد. باید توجه داشت که پس از آن بازی ممکن است سقوط گرانادا به دسته دوم قطعی شود و اهدای جام به رئال بعد از بازی نمی‌تواند چندان منطقی باشد. آنچه مسلم است اینکه، بازیکنان می‌توانند در جشن روز یکشنبه در خیابان‌های مادرید، جام را به هواداران خود تقدیم کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟