در رویداد کامپیوتکس 2024 منتظر قدرت‌نمایی Rog Ally 2 باشید


در رویداد کامپیوتکس 2024 منتظر قدرت‌نمایی Rog Ally 2 باشید

کنسول ROG Ally را می‌توان یکی از برترین کنسول‌های دستی بازار معرفی کرد که مشخصات فنی خوبی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد که نسخه دوم این کنسول دستی آماده شده و ایسوس قصد دارد در رویداد Computex 2024 از آن رونمایی کند....

کنسول ROG Ally را می‌توان یکی از برترین کنسول‌های دستی بازار معرفی کرد که مشخصات فنی خوبی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد که نسخه دوم این کنسول دستی آماده شده و ایسوس قصد دارد در رویداد Computex 2024 از آن رونمایی کند.

تنها یک ماه با رویداد Computex 2024 فاصله داریم و این گردهمایی بزرگ دنیای فناوری قرار است از تاریخ 3 تا 6 ژوئن (14 تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) در تایپه برگزار شود. شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزار PC در این رویداد محصولات جدید خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در رویداد کامپیوتکس 2024 منتظر قدرت‌نمایی Rog Ally 2 باشید

حالا که به این رویداد نزدیک شده‌ایم، یک لیست از برنامه‌های شرکت ایسوس در برخی رسانه‌های دنیای سخت‌افزار به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد چندین نوت‌بوک مجهز به پردازنده AMD، اینتل و Snapdragon X کوالکام معرفی خواهند شد.

البته این تمام برنامه‌های شرکت ایسوس نیست و به نظر می‌رسد که گیمرهای علاقه‌مند به کنسول‌های دستی نیز قرار است با یک محصول جدید و قدرتمند مواجه شوند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در کامپیوتکس 2024 احتمالاً باید در انتظار رونمایی از نسخه دوم کنسول ROG Ally باشیم. گرچه هنوز اطلاعاتی در رابطه با کنسول ROG Ally 2 در دسترس نیست، اما بسیاری از طرفداران دنیای گیم انتظار دارند برجسته‌ترین تغییر آن نسبت به نسل قبل، استفاده از یک SoC قدرتمند و به‌روز باشد.

در رویداد کامپیوتکس 2024 منتظر قدرت‌نمایی Rog Ally 2 باشید

احتمالاً پردازنده مورد استفاده در این کنسول جانشین قدرتمند Ryzen Z1 شرکت AMD باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که بزرگ‌ترین مشکل کنسول گیمینگ ROG Ally یعنی مشکل داغ شدن بخش نصب کارت SD و عدم شناسایی آن نیز در نسخه جدید برطرف شود. این مشکل با وجود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متعدد هرگز برطرف نشد. در نهایت، باید منتظر یک باتری بزرگ‌تر باشیم.

جایگزینی قدرتمند برای بهترین کنسول دستی دنیای گیم؟

به گزارش MSN، کنسول دستی ROG Ally در سال 2023 و به عنوان رقیب اصلی استیم دک به بازار عرضه شد. این کنسول دو نسخه متفاوت داشت که از تراشه‌های Ryzen Z1 و Ryzen Z1 Extreme ساخت AMD بهره‌مند شده بودند.

در همین رابطه بخوانید:

- MSI Claw در برابر ASUS ROG Ally؛ کدام کنسول دستی در تست‌های گیمینگ عملکرد بهتری دارد؟
- استیم دک یا ROG Ally ؛ بهترین کنسول دستی بازار را بشناسید [تماشا کنید]

کنسول گیمینگ قابل حمل ROG Ally ایسوس به 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز مجهز شده بود که برای چنین محصولی قابل قبول محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به صفحه‌نمایش 120 هرتزی با قابلیت پشتیبانی از فناوری FreeSync اشاره کرد که تجربه گیمینگ جذابی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در رویداد کامپیوتکس 2024 منتظر قدرت‌نمایی Rog Ally 2 باشید

اکنون باید تا رویداد کامپیوتکس 2024 منتظر بمانیم و ببینیم که نسخه ارتقا یافت و پیشرفته این کنسول چه قابلیت‌های جدیدی به همراه داشته و آیا می‌تواند رقبای خوش قیمت خود را کنار بزند یا خیر.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟