اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد


اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

تسنیم: آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای فصل آینده یک بازیکن ۳۰ ساله خواهند خرید. طبق اعلام نشریه اسپورت کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا مقدمات انجام اولین خرید خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال را انجام داده و به همین منظور با گیدو رودریگس...

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

تسنیم: آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای فصل آینده یک بازیکن ۳۰ ساله خواهند خرید.

طبق اعلام نشریه اسپورت کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا مقدمات انجام اولین خرید خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال را انجام داده و به همین منظور با گیدو رودریگس هافبک ۳۰ ساله تیم فوتبال رئال بتیس به توافق رسیده است.

قرارداد بازیکن آرژانتینی با سبزوسفیدپوشان آندلس تا پایان فصل جاری (۳۰ ژوئن) اعتبار دارد و با وجود ابراز تمایل خودش برای ادامه حضور در بنیتو ویامارین، مسئولان باشگاه بتیس پس از ماه‌ها مذاکره در نهایت نتوانسته‌اند با او به توافق دست پیدا کنند.

طبق ادعای اسپورت؛ توافق بارسلونا با رودریگس در وقفه دو هفته‌ای بازی‌های ملی، نهایی شده و دکو، مدیر ورزشی باشگاه توانسته نظر او را جلب کند. در واقع تلاش بارسلونا برای خرید هافبک آرژانتینی تابستان سال گذشته آغاز شد و او به عنوان جانشینی برای اوریول رومئو در خط میانی بارسایی‌ها در نظر گرفته شده است.

رودریگس، اما تنها هافبکی نیست که بارسلونا در نظر گرفته است و نام بازیکنان دیگری همچون یاشوا کمیمیش، آمادو اونانا و مارتین زوبی‌مندی در فهرست گزینه‌هایش قرار دارند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیستمین استادیوم زیبای دنیا/ شکوه استادیوم آزادی یادآوری شد