5 استایل متفاوت با کت ‌و شلوار لاکچری برای شما!


5 استایل متفاوت با کت ‌و شلوار لاکچری برای شما!

لباس‌های مختلفی برای مردان وجود دارد که می‌توانند با آن‌ها پوشش خود را زیباتر کنند. یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین لباس‌های مردانه، کت‌وشلوار است. شما می‌توانید با خرید مدل‌های مختلف این لباس استایلی شیک ساخته و به جلسات کاری یا مهمانی‌های رسمی...

لباس‌های مختلفی برای مردان وجود دارد که می‌توانند با آن‌ها پوشش خود را زیباتر کنند. یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین لباس‌های مردانه، کت‌وشلوار است. شما می‌توانید با خرید مدل‌های مختلف این لباس استایلی شیک ساخته و به جلسات کاری یا مهمانی‌های رسمی بروید.

این نوع لباس مدل‌های مختلفی داشته و می‌توانید در شرایط مختلفی از آن‌ها استفاده کنید. به‌طور مثال، استفاده در جلسات کاری، مجالس رسمی و مهمانی‌ها از مهم‌ترین کاربردهایی است که برای این لباس وجود دارد. همراه ما باشید تا در ادامه استایل‌های متفاوت برای این لباس را به شما آموزش دهیم.

5 استایل عالی برای کت‌وشلوار

5 استایل متفاوت با کت ‌و شلوار لاکچری برای شما!

اگر می‌خواهید نسبت به خرید مدل‌های گوناگون از این لباس اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود که قبل‌از این کار استایل‌های متفاوتی که با این لباس به‌وجود می‌آید را بررسی کنید. 5 استایل عالی برای این لباس به شرح زیر می‌شوند.

کت‌وشلوار با ژیله

یکی از خاص‌ترین مدل‌هایی که برای این لباس وجود داشته و می‌توانید آن را در هرجایی بپوشید، کت‌وشلوار به‌همراه ژیله است. این استایل محبوبیت بالایی داشته و بیشتر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به‌کار می‌رود. در این مدل به‌همراه شلوار و کت زیبا، یک ژیله می‌پوشند.

ژیله لباسی مشابه جلیقه بوده و تعداد دکمه‌های بیشتری دارد. نکته مهمی که باید در این نوع پوشش به آن توجه داشته باشید این است که رنگ ژیله باید هم‌رنگ کت بوده و طرح‌های آن نیز متفاوت باشد. به‌طور مثال، باید از طرح چهارخانه ژیله برای کت‌های ساده بهر بگیرید.

کت‌وشلوار با جلیقه

روش دیگری که برای استایل کردن با کت‌وشلوار وجود دارد، استفاده از جلیقه است. جلیقه یکی از پوشش‌های محبوب در سرتاسر دنیا بوده و افراد زیادی آن را به‌همراه کت می‌پوشند. جلیقه در مدل‌های مختلف یقه‌گرد، یقه 7 و یقه‌انگلیسی وجود دارد.

شما باید نسبت به سلیقه خود و استایلی که در نظر دارید، یک مدل خاص از این لباس را انتخاب کرده و زیر کت خود بپوشید. طرح و رنگ جلیقه معمولا با کت یکسان بوده و تنها در برخی از شرایط کمی تن رنگی آن‌ها متفاوت است. این نکته را هم باید بدانید که جلیقه بیشتر برای مهمانی‌ها استفاده می‌شود.

کت‌وشلوار سفید یقه شال

یکی از خاص‌ترین رنگ‌هایی که برای کت‌وشلوار مردانه وجود دارد، رنگ سفید آن است. رنگ سفید، شیری یا صدفی از رنگ‌های محبوبی هستند که بیشتر توسط دامادها پوشیده می‌شوند. این کت‌ها از یقه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند که خاص‌ترین آن‌ها یقه شال است.

این نوع یقه عرض کمی داشته و روی آن برشی ندارد. می‌توانید برای مهمانی‌ها و مجالس مختلفی این کت را پوشیده و جذابیت خود را بیشتر کنید. می‌توانید سراغ رنگ‌های تیره‌تر نیز بروید؛ اما رنگ سفید بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند.

کت‌و‌شلوار سورمه‌ای یقه ناچ

اگر بخواهیم خاص‌ترین و شیک‌ترین استایل کت‌وشلوار مردانه را به شما معرفی کنیم، رنگ سورمه‌ای با یقه ناچ قطعا بهترین آن محسوب می‌شود. سورمه‌ای رنگی است که علاوه‌بر اسپرت و رسمی بودن، قابلیت استفاده برای لباس‌های اداری نیز دارد.

این یعنی می‌توانید کت‌های سورمه‌ای را برای جلسات کاری خود نیز بپوشید. یقه ناچ یکی از بزرگ‌ترین یقه‌های کت بوده و دارای برش‌های باریک و پهن است. طول این یقه بند بوده و تا بالای شکم می‌آید. اکثر کارمندان و مهندسان در شرکت‌های حرفه‌ای از این استایل استفاده می‌کنند.

کت‌و‌شلوار با یقه‌انگلیسی بلند

مدل دیگر که می‌خواهیم از انواع استایل این لباس‌ها به شما ارائه دهیم، کت‌شلوار با یقه‌انگلیسی بلند است. یقه‌های انگلیسی در واقع نوعی یقه هستند که از یقه لباس‌های نظامی این کشور برگرفته‌ شده‌اند. عرض این یقه‌ها کوتاه بوده و یک برش در قسمت بالایی آن‌ها وجود دارد.

اگر عرض شانه شما کم است، بهتر است به‌جای خرید مدل‌های یقه ناچ، سراغ مدل‌های یقه‌انگلیسی بروید. این یقه معمولا بلند بوده و تا بالای شکم می‌آید. خوبی این مدل این است که می‌توانید برای استایل‌های اداری یا کژوال از ان استفاده کنید.

کت‌وشلوار چهارخانه درشت

اگر بخواهیم یک مدل را به‌عنوان خاص‌ترین و آخرین‌ مدل در این لیست بررسی کنیم، قطعا مدل چهارخانه از بهترین آن‌ها است. استایل چهارخانه برای کت‌وشلوار در بین مردان محبوبیت بسیار زیادی دارد. این نوع استایل کژوال بوده و بیشتر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها استفاده می‌شود.

به‌طور کلی پارچه‌های چهارخانه برای استایل‌های اسپرت بوده و نباید برای لباس‌های رسمی به‌کار گرفته شوند. جذابیت مدل‌های چهارخانه از این لباس بالا بوده و در رنگ‌های مختلفی قابل خریداری است؛ از رنگ‌های سبز تیره گرفته تا خاکستری و کرمی.

نکاتی مهم برای خرید کت‌وشلوار

نکات فراوانی وجود دارند که بررسی آن‌ها موجب انتخاب بهترین مدل لباس در این فرایند می‌شوند. یکی از مهم‌ترین این نکات توجه به عرض شانه برای انتخاب یقه است. همچنین باید به رنگ کت‌و‌شلوار و پیراهنی که زیر آن می‌پوشید نیز توجه کنید. هرچقدر جنس بهتری را برای این لباس انتخاب کنید، ظاهر شیک‌تری خواهید داشت.

از کجا کت‌وشلوار بخریم؟

5 استایل متفاوت با کت ‌و شلوار لاکچری برای شما!

موضوعی که دغدغه بسیاری از افراد به‌حساب می‌آید خرید این لباس از یک مرکز معتبر است. یکی از مراکزی که با بهترین قیمت مدل‌های گوناگون کت ‌‌شلوار لاکچری را ارائه می‌دهد، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا فروشگاهی بزرگ بوده و انواع مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های کت‌وشلوار مردانه را با بهترین قیمت برای شما موجود کرده است.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که دیجی‌کالا تنها محصولات دیجیتال و هوشمند می‌فروشد؛ اما با مراجعه به این فروشگاه و مشاهده تنوع محصولات آن متوجه می‌شوید که خاص‌ترین مدل‌های کت نیز در آن موجود هستند. تنها کافی‌است این تنوع گسترده را بررسی کرده و مدلی که دوست دارید را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

جمع‌بندی

استایل‌های کت‌وشلواری از بهترین نمونه‌های پوشش میان مردان هستند. مردان با استفاده از این استایل‌ها می‌توانند به هر کجا که می‌خواهند رفته و نظرهای زیادی را به خود جلب کنند. به‌طور کلی شیک‌ترین و جذاب‌ترین لباس برای مردان یک دست کت‌وشلوار حرفه‌ای است.

درصورتی‌که جدیدترین و خاص‌ترین استایل‌ها را برای این لباس انتخاب کنید، قطعا نتیجه بهتری را دریافت می‌کنید. در این مطلب 5 استایل برتری که با این لباس‌ها وجود داشت را بررسی کردیم. می‌توانید برای خرید جدیدترین مدل‌های شلوار و کت شیک، به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و با قیمتی مناسب آن‌ها را سفارش دهید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سناریوی مرمروز ناپدید شدن نوعروس تهرانی در مسیر آرایشگاه + جزییات