زمان اعزام حجاج به عربستان مشخص شد/ زائران بخوانند


زمان اعزام حجاج به عربستان مشخص شد/ زائران بخوانند

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمودهای رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

خبر مرتبط
مسئولان و کارگزاران حج امروز با رهبر دیدار می کنند

اقتصادنیوز: مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

خبر مرتبط
جزئیات تعرفه اینترنت و مکالمه حجاج اعلام شد

اقتصادنیوز: با آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، به رسم هر سال برخی اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت خود و برخی پیام‌رسان‌های داخلی هم خدمات خود را برای تسهیل ارتباطات حجاج اعلام کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟