اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی درباره ثبت‌نام خودرو



اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی درباره ثبت‌نام خودرو

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سال جدید و البته اولین دور از فروش خودروهای برقی خبر داد.

بر اساس اعلام این مقام مسئول «چهار خودروی وارداتی» که شامل دو خودروی برق، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، از عصر روز «یکشنبه» تا پایان روز «سه‌شنبه» و صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی عرضه شده است.

حال بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در رابطه با این مرحله از عرضه‌ خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای «ENS۱»، لونا و هونگچی «EQM۵EV» برقی هستند.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه «۱۴۰۳/۰۲/۱۶» تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه‌شنبه «۱۴۰۳/۰۲/۱۸» اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.


اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی درباره ثبت‌نام خودرو


اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی درباره ثبت‌نام خودرو

متقاضیانی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز یک‌شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) تا پایان روز سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه، ۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند تا از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir برای انتخاب یک اولویت از سبد محصولات عرضه شده اقدام کنند.

تاکید می‌شود که هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله صورت نمی‌پذیرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر پیگیری شکایت آفریقای جنوبی در لاهه بر افکار عمومی