بازداشت 2 سارق که صورت هایشان را می بستند / پایان سرقت از کلینیک ترک اعتیاد در تهران


بازداشت 2 سارق که صورت هایشان را می بستند / پایان سرقت از کلینیک ترک اعتیاد در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پور سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران...

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پور سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیرهای مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.


بازداشت 2 سارق که صورت هایشان را می بستند / پایان سرقت از کلینیک ترک اعتیاد در تهران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم های جست‌وجو به محل وقوع حادثه در ورزقان رسیدند