به این دلایل از رمز ساده برای حساب کاربری خود پرهیز کنید!+جزئیات


به این دلایل از رمز ساده برای حساب کاربری خود پرهیز کنید!+جزئیات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با توجه به فراگیر شدن اینترنت و افزایش تعداد کاربران اینترنتی، موبایل و کامپیوترها و به موازات آن روند رو به رشد تعداد هکرها و مجرمان...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با توجه به فراگیر شدن اینترنت و افزایش تعداد کاربران اینترنتی، موبایل و کامپیوترها و به موازات آن روند رو به رشد تعداد هکرها و مجرمان سایبری، رمزهای عبور به یکی از گلوگاه های امنیت در زندگی مردم تبدیل شده است.

این مقام انتظامی افزود: رمزهای عبور موضوع تازه ای نیستند و از گذشته های دور که مردم نیاز به حفظ اسرار خود داشته اند رمز عبور هم وجود داشته است، اما حالا با توجه به زندگی دیجیتالی، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است چرا که گاه این رمزهای عبور مرز بین موفقیت و ناکامی ما محسوب می شوند، بی توجهی به انتخاب یک رمز مناسب می تواند منجر به خالی شدن حساب بانکی شما یا لو رفتن بسیاری از داده های شخصی، علمی و موارد دیگر شود.

به این دلایل از رمز ساده برای حساب کاربری خود پرهیز کنید!+جزئیاترئیس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد: ما از رمزهای عبور برای امن سازی خصوصی ترین بخش های زندگی خود استفاده تا از داده ها و اطلاعات مالی و شخصی خود محافظت کنیم، در حساب های کاربری خود از رمز عبور پیچیده‌ استفاده کرده و سعی کنید همیشه یک رمز عبور قدرتمند داشته باشید و آن را در اختیار افراد ناشانس قرار ندهید.

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: هموطنان در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریتهای سایبری به شماره 096380 گزارش کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


به این دلایل از رمز ساده برای حساب کاربری خود پرهیز کنید!+جزئیات


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس جان باختن پرندگان در اثر تگرگ مشهد