بذرپاش:128 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است


بذرپاش:128 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که تمامی آن‌ها بدون منابع مالی متقاضی و بانک‌ها در حال انجام است.

بذرپاش:128 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مهمترین مولدسازی تاریخ در حوزه مسکن در حال رخ دادن است گفت: بیش از ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و این پروژه ها هیچ وام بانکی ندارند و هیچ ریالی در بودجه به این پروژه ها تخصیص داده نشده است و تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از ۱۰۰هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

بذرپاش بیان کرد: هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود که بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و به سال های آتی انتقال می دهیم.

او بیان کرد: گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه ها با پرداختی ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش توضیح داد: در حوزه صنعت شهرها تا به امروز تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد منعقد شده است.

وزیر راه و شهرسازی از هدف گذاری یک میلیون زمین روستایی خبر داد و گفت: تا به امروز ۶۷۰هزار زمین تامین شده و امیدواریم یک همتی صورت گیرد و تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تامین کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!