تارتار: بازیکنان باانگیزه در ترکیب ملوان قرار می‌گیرند


تارتار: بازیکنان باانگیزه در ترکیب ملوان قرار می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنانی که از انگیزه لازم برخوردارند در ترکیب ثابت این تیم قرار می‌گیرند.

تارتار: بازیکنان باانگیزه در ترکیب ملوان قرار می‌گیرند

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی تارتار عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و هوادار تهران در بندرانزلی، افزود: تمرکز نداشتن و غفلت باعث می‌شود که جایگاه خود را از دست دهیم و به همین دلیل از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه لازم داشته باشند.

وی افزود: من جاه‌طلب هستم و از بازیکنانم نیز درخواست دارم که این گونه باشند و با توجه به اینکه حتی شانس سوم شدن را هم داریم، باید در بازی‌های باقیمانده تلاش کنیم تا با قدرت ظاهر شویم و بتوانیم جایگاه چهارم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جایگاه چهارمی بهتر از جایگاه پنجمی است، باید به این مقام دست یابیم تا بهترین رتبه را برای تیم ملوان در رقابت‌های لیگ برتر رقم زده شود و برای این مهم همه تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: در چند دیدار گذشته نیز با تیم‌های صدر جدولی و یا با تیم‌هایی که در خطر سقوط بودند، بازی کردیم که این کار را برای ما سخت کرده بود زیرا همه این تیم‌ها با انگیزه و کسب امتیاز مقابل ما قرار گرفتند.

تارتار به بازی مقابل هوادار تهران نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه در سه بازی گذشته پیروزی کسب نکردیم، تشنه پیروزی هستیم و به طور حتم تنها برای کسب هر سه امتیاز بازی مقابل تیم هوادار تهران قرار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تیم هوادار را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت این تیم هم کار کردیم و امیدواریم که در بازی فردا اشتباه‌های کمتری داشته باشیم تا سرانجام بتوانیم مقابل حریف خود پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: از همه هواداران ملوان نیز انتظار دارم که همانند گذشته از تیم خود حمایت کنند تا با حمایت طرفداران بتوانیم به پیروزی برسیم و به رتبه چهارم جدول نزدیک‌تر شویم.

تیم‌های ملوان بندر انزلی و هوادار تهران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران رو در روی هم قرار خواهند گرفت./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!