با میرتل آشنا شوید، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد!


با میرتل آشنا شوید، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد!

ژوزفین میرتل کوربین با یک نقص مادرزادی نادر به نام پلیملیا به دنیا آمد، به این معنی که با اندام اضافی متولد شد، در مورد او، او 4 پا داشت، 2 پا معمولی و 2 پا کوچکتر که از باسن او رشد می کردند.

اما چیزهای بیشتری در آن وجود داشت. او همچنین 2 مجموعه اندام تولید مثل و 2 لگن داشت. به دلیل این اتفاق نادر، او احتمالاً یکی از معدود افرادی است که در تاریخ به عنوان شگفتی شناخته می شوند. بیایید به داستان میرتل بپردازیم و نقاط عطف زندگی استثنایی او را کشف کنیم.

با میرتل آشنا شوید، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد!

ژوزفین میرتل کوربین، مجری برنامه های جانبی آمریکایی، در سال 1868 به عنوان یک نادر پزشکی قابل توجه به دنیا آمد. او که تحت تاثیر شرایطی به نام دوپایگوس قرار داشت، دارای دو بدن پایینی از کمر به پایین بود. این پدیده غیرعادی به دلیل شکافتن محور بدن او در حین رشد و در نتیجه دو لگن جداگانه در کنار هم رخ داد. قابل توجه است که پاهای داخلی کوچکتر او با یکی از پاهای بیرونی او جفت شده بود. در حالی که میرتل می توانست پاهای داخلی خود را حرکت دهد، اما آنها برای راه رفتن ضعیف تر از آن بودند.

میرتل که در تنسی از پدر و مادرش، ویلیام و نانسی به دنیا آمد، آمدن میرتل باعث تعجب و نگرانی شد. در 25 سالگی، پدرش، ویلیام، و مادر 34 ساله، نانسی، از Myrtle کوچک منحصر به فرد به زندگی خود استقبال کردند. متخصصان پزشکی خاطرنشان کردند که اگر میرتل بریچ تحویل داده می‌شد، با ابتدا پایین بدنش، می‌توانست هم برای او و هم برای مادرش کشنده باشد. خوشبختانه، روزهای اولیه میرتل امیدوارکننده بود، زیرا او نشانه‌هایی از قدرت را نشان داد و تنها 3 هفته پس از تولدش وزن 10 پوند (4.5 کیلوگرم) داشت.

با میرتل آشنا شوید، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد!

در سن 5 هفتگی مردم این فرصت را پیدا کردند که با پرداخت هزینه ای ناچیز از ویلیام کوربین دیدن کرده و از دختر چهارپای او شگفت زده شوند. با گذشت سال‌ها، میرتل به خیره‌های مداوم و شگفت‌انگیز کسانی که با شرایط نادر او مواجه می‌شدند، عادت کرد. پاهای داخلی او هرگز به طور کامل رشد نکردند، پای راست او چماق‌دار بود و هر دو پای کوچک‌تر 3 انگشت روی هر پا داشتند.در طول دهه بعد، ویلیام میرتل را به سفری در سراسر کشور برد، جایی که او در نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌های جانبی و موزه‌های قیمتی شرکت کرد. در زمانی که او 14 ساله شد، به موفقیت دست یافت و موفق شد قراردادی پرسود با حقوق غیرمعمول بالای 250 دلار در هفته به او بپردازد.این دختر چهار پا، میرتل، یک خواهر کوچکتر به نام آن داشت که خوشبختانه از هیچ گونه نقص مادرزادی رنج نمی برد.

با میرتل آشنا شوید، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد!

همانطور که میرتل وارد بزرگسالی شد، از توجه مداومی که به دلیل شرایطش دریافت می کرد خسته شد. او در 18 سالگی تصمیم گرفت با جیمز بیکنل، دانشجوی پزشکی ازدواج کند و پس از آن از حرفه اجرا بازنشسته شد. جالب اینجاست که شهرت او دیگران را برانگیخته بود تا تلاش کنند بدشکلی منحصر به فرد او را جعل کنند، اما همه این شیادان در نهایت به عنوان کلاهبرداری افشا شدند.

یک سال پس از ازدواج، میرتل علائم نگران کننده ای مانند تب، حالت تهوع، سردرد و درد پهلو را تجربه کرد. او که نگران بود، به دنبال مراقبت های پزشکی بود و در کمال ناباوری، پزشک فاش کرد که از سمت چپ باردار است. میرتل با تردید پاسخ داد و گفت: اگر در سمت راست من بود، با این باور که شما درست می گویید نزدیک تر می شدم. بارداری برای سلامتی او چالش برانگیز بود و پزشکان حتی به او توصیه کردند که به دلیل شدت بیماری سقط جنین را در نظر بگیرد. با این حال، میرتل توانست به سرعت بهبود یابد.

در طول سال های بعد، جیمز و میرتل از هفت فرزند دیگر به خانواده خود استقبال کردند. متاسفانه تنها 5 نفر از آنها از دوران نوزادی جان سالم به در بردند، 4 دختر و یک پسر.

با میرتل آشنا شوید، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد!



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟