در سفر کیش به کدام آهنگ ها گوش کنیم؟


در سفر کیش به کدام آهنگ ها گوش کنیم؟

وقت سفر است و عشق و حال. وقت سفر که می‌شود اکثر همه‌ی ما به سراغ لذت‌های هنگام سفر، و گوش کردن به موسیقی که یکی از آن‌هاست می‌رویم. اگر دنبال موسیقی هیجان‌انگیز یا آرام برای سفرتان می‌گردید خوب جایی آمدید؛ در این مقاله تمام آهنگ‌های مناسب سفر را به شما معرفی می‌کنم تا دانلود کنید و حالش را ببرید.

فقط قبل از آن مطمئن شوید با رزرو هتل میراژ کیش علی بابا یا هتل گاردنیا کیش علی بابا محل اقامتتان مشخص است. حالا با من همراه باشید، مهم نیست ایرانی دوست دارید یا خارجی، همه را برایتان دور هم جمع کردم.

آهنگ‌های ایرانی

برای ما ایرانی‌ها آهنگ ایرانی از همه قابل درک‌تر است، و از آن‌جا که خیلی از ما عشق رقص یا همراهی با آهنگ هستیم زیاد سراغ آهنگ‌های ایرانی می‌رویم. در این بخش چند تا از آهنگ‌های جدید و قدیمی دوست‌داشتنی را به شما معرفی می‌کنم تا در سفر لحظات خوبی داشته باشید.

قرص قمر 2 از بهنام بانی

حتما نسخه اول آهنگ قرص قمر را شنیده‌اید. این آهنگ از بهنام بانی چنان معروف شد که کمتر کسی پیدا می‌شود آن را حتی برای یک بار نشنیده باشد. هیجان و انرژی تمام‌نشدنی بهنام بانی، باعث شده این دو آهنگ پر از شادی و نشاط شود؛ حتما با شنیدن آن در سفر کلی لذت می‌برید و با دوستانتان شادی می‌کنید.

دوتایی، از کیمیا و دنیا

آهنگی پر از انرژی و با ریتمی هیجان‌انگیز که شما را به رقص وا می‌دارد. اگر دنبال آهنگ شاد و پرنشاطی هستید که روح شما را تازه می‌کند، "دوتایی" آهنگ مناسبی است.

دوست دارم زندگی رو، از سیروان خسروی

شاید این آهنگ‌ را شنیده باشید، یک زمانی این آهنگ خیلی معروف شد؛ آهنگی انرژی‌بخش و پرانگیزه. سیروان خسروی، خواننده با استعدادی است که کمتر کسی پیدا می‌شود او را نشناسد. پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال آهنگی انگیزه‌بخش‌تر هستید، آهنگ "نمی‌رم عقب" از سیروان خسروی و زانیاز خسروی را هم گوش کنید.

غیرمعمولی، از محسن چاووشی

محسن چاووشی، خواننده محبوب دل‌ها که طبق سلیقه هر سنی آهنگ خوانده است. غیرمعمولی آهنگی پرانرژی نیست؛ اما پر از حس خوب است. پیشنهاد می‌کنم آهنگ "به‌رقص‌آ" و "بیست هزار آرزو" از محسن چاووشی عزیز را هم گوش کنید.

در سفر کیش به کدام آهنگ ها گوش کنیم؟

پریچه، از معین

آهنگی قدیمی و زیبا، پریچه از معین. این آهنگ شما را به قدیم ندیم‌ها می‌برد و حس و حالتان را تازه می‌کند. اگر به ورژن لایو آهنگ‌ها علاقه دارید، نسخه لایو این آهنگ را اصلا از دست ندهید.

آهنگ‌های خارجی

اگر عاشق زبان‌های مختلف هستید یا آهنگ‌های خارجی زیاد گوش می‌دهید این بخش خوراک خودتان است. ممکن است دوست داشته باشید آهنگ‌هایی به زبان‌های مختلف را پیدا کنید یا بهترین آن‌ها را بشناسید؛ این بخش حسابی کمکتان می‌کند. پیشنهاد می‌کنم حتی اگر زیاد به آهنگ‌های خارجی علاقه‌مند نیستید این آهنگ‌ها را گوش کنید.

آهنگ Wave از Ateez

اِیتیز، گروه موسیقی نسل جوانی است که از زمان انتشار همین آهنگ حسابی سر و صدا کرد. اگر طرفدار کیپاپ یا همان موسیقی کره‌ای هستید، این آهن را از دست ندهی. آهنگ موج، حسابی شما را سرحال می‌کند. البته پیشنهاد می‌کنم سراغ آهنگ‌های دیگر این گروه هم بروید؛ “Inception”، “Dancing like butterfly wings” و “Turbulence” چند آهنگ از این گروه هستند که روح شما را نوازش می‌کنند.

آهنگ Shake it off از Taylor swift

تیلور سوییفت بانوی جوانی است که در سطح جهانی کلی طرفدار دارد؛ حتی شمایی که این را می‌خوانی هم شاید یکی از طرفداران او باشی. از اسم آهنگ مشخص است چقدر انرژی از این آهنگ دریافت می‌کنید، بروید و با Shake it off، سفرتان را پرهیجان‌تر کنید. اگر به دنبال آهنگ‌های بیشتری از تیلور می‌گردید، پیشنهاد من به شما “22”، “Look what you made me do” و “Lover” است.

در سفر کیش به کدام آهنگ ها گوش کنیم؟

آهنگ Love you like a love song از Selena Gomez

سلینا گومز هم مانند تیلور، خواننده محبوبی است که کمتر کسی پیدا می‌شود که جوان باشد و او را نشناسد. این آهنگ پر از حس عاشقی و محبت است؛ حتما امتحانش کنید.

آهنگ There’s nothing holding me back از Shawn Mendes

شان هم یکی از خواننده‌های معروف نسل جوان است که در سن کم کلی سر و صدا کرد و محبوب شد. این آهنگ یکی از آهنگ‌های عاشقانه اوست که یک نسخه از آن در انیمیشن "آواز2" توسط یکی از شخصیت‌ها خوانده شد.

آهنگ Could have been me از Halsey

هالزی، دختری که سختی‌های زیادی در زندگی‌اش کشیده است؛ اما قدرتمند عمل می‌کند و حسابی محبوب است. این آهنگ هم به همراه آهنگ شان مندز، توسط یکی از شخصیت‌های انیمیشن "آواز2" خوانده شده است.

در آخر

فرقی نمی‌کند هتل میراژ کیش علی بابا را رزرو کنید یا هتل گاردنیا کیش علی بابا را، موسیقی پاپ گوش کنید یا راک، سفر به شمال به روید یا جنوب، در هر صورت اولویت خوشحالی و لذت بردن شما از سفر است. امیدوارم از این مطلب کوتاه لذت برده باشید؛ یادتان نرود به محض تمام شدن این پاراگراف بروید سراغ دانلود آهنگ‌ها. در آخر، در آخر برای ما معنی ندارد؛ ما همیشه کنارتان هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟