معرفی اسمارت بند 8 پرو / این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟


معرفی اسمارت بند 8 پرو /  این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

ساعت‌‌ های هوشمند در چند سال گذشته توانسته‌اند تا حد زیادی رقبای سنتی خود را کنار بزنند و سهم مهمی در بازار را از آن خود کنند. اسمارت بند 8 پرو شیائومی نیز بلندپروازی‌های خود را دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ساعت‌ های هوشمند مدتی می‌شود که جای خود را در اکسسوری‌های کارآمد باز کرده‌اند. آنها برخلاف اجداد سنتی خود صرفاً زمان را به شما نشان نمی‌دهند. ساعت‌ های هوشمند امکانات بیشتری به شما ارائه می‌دهند. مواردی مانند ضربان قلب از همان اطلاعاتی است که یک ساعت سنتی نسبت به آن کاملاً بی‌تفاوت بود. اما با خلق یک ایده، این امکانات عرضه‌شده در حال بهبود کاربری خود هستند.

نمایشگر قدرتمند اسمارت‌ بند 8 پرو شیائومی

در سال 2023، شیائومی از مدل جدید اسمارت بند یا همان ساعت‌ های هوشمند خود رونمایی کرد؛ ساعتی با 22.5 گرم وزن که البته بدون بند محاسبه شده. شما می‌توانید بسته به نوع کاربری و سلیقه خود از بندهای سیلیکونی، چرمی، نایلونی یا فلزی استفاده کنید.

معرفی اسمارت بند 8 پرو /  این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

اسمارت بند 8 پرو شیائومی سیم‌کارت نمی‌خورد. یک نمایشگر 1.74 اینچی از نوع AMOLED که زیر نور آفتاب هم از قدرت پردزاش و نمایش بالایی برای تصاویر صفحه خود برخوردار است. هرچند به نمایشگرهای AMOLED این ایراد وارد است که در طولانی‌مدت قدرت پیکسل‌هایش تضعیف می‌شوند و عملکرد تقریباً ضعیف‌تری ارائه می‌دهند؛ اما باز هم نیاز نیست نگران باشید زیرا کاربری یک ساعت هوشمند در مقایسه با یک گوشی کاملاً متفاوت است. در استفاده‌های طولانی و سنگین این نمایشگر دچار چنین مشکلی می‌شود.

نمایشگر اسمارت بند 8 پرو شیائومی مستطیلی عریض است. این تغییر شکل به شیائومی امکان اضافه کردن امکانات دیگری به محیط کاربری خود را داده است. این نمایشگر تصاویر خود را با وضوح خوبی به نمایش می‌گذارد. 336 در 480 پیکسل، یا به عبارت دیگر 336 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی، به همراه نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی خبر از یک نمایشگر قدرتمند می‌دهد. نمایش 16.7 میلیون رنگ و قابلیت نمایشگر همیشه روشن از دیگر عناوینی است که اسمارت بند 8 پرو شیائومی به کاربران خود عرضه می‌کند.

ساختی مناسب برای یک ساعت هوشمند

معرفی اسمارت بند 8 پرو /  این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

اسمارت بند 8 پرو شیائومی از سیستم‌عامل اندروید بالاتر از 6.0 پشتیبانی می‌کند و با iOS نسخه 12.0 و بالاتر نیز سازگار است. باتری به‌کاررفته در این ساعت هوشمند از عمر بالایی برخوردار است. می‌توان روزها بدون شارژ مجدد از آن استفاده کرد و در صورت نگه داشتن آن در حالت Stand By، تا دو هفته یا ۱۴ روز نیازی به شارژ کردن این ساعت هوشمند نخواهید داشت. از طرفی شارژ کردن اسمارت بند 8 پرو شیائومی از شما وقت زیادی نخواهد گرفت. طبق اطلاعات موجود این گجت محبوب در 80 قیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب، تا فشار پنج اتمسر باز هم بر راحتی استفاده از این ساعت هوشمند تاکید مجدد می‌کند.

معرفی اسمارت بند 8 پرو /  این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

قابلیت‌ها و ویژگی‌های اسمارت بند 8 پرو شیائومی

این ساعت هوشمند از 150 حالت ورزشی گوناگون پشتیبانی می‌کند؛ ضربان قلب کاربر را نشان می‌دهد. از اتصال این ساعت به گوشی شما امکان نمایش اعلان‌ها و پیام‌های متنی فراهم می‌شود. سطح اکسیژن خون، پایش و کنترل میزان خواب کاربر، پایش و کنترل سلامت زنان، قدم‌شمار و قابلیت مدیریت موسیقی، همه و همه از امکاناتی‌ است که اسمارت بند 8 پرو شیائومی به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

معرفی اسمارت بند 8 پرو /  این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

از طرف دیگر این ساعت هوشمند از GPS پشتیبانی می‌کند و مسیریابی روی مچ دست شما ممکن می‌شود. امکانی که می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد. مخاطبان دقت این رهیابی را بالا برآورد کرده‌اند. تخمین مسافت‌ها و زمان‌بندی رسیدن به مقصد بسیار متناسب و پیشرفته است. این را می‌توان برگ برنده اسمارت بند 8 پرو شیائومی تلقی کرد.

کاربری اسمارت بند 8 پرو شیائومی

این ساعت هوشمند به صورت تمام‌لمسی طراحی شده است. یعنی هیچ دکمه فیزیکی‌ای در بدنه آن تعبیه شده است. ساختار کارایی این ساعت بسیار بر متکی بر حرکت‌های لمسی تعریف‌شده در این محیط است. به طور کلی کار کردن با آن آسان و مفید ارزیابی شده است. همه‌ چیز از طراحی‌ بدنه تا محیط نرم‌افزاری آن به نحوی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا این کارایی ساده و ساده‌تر باشد.

معرفی اسمارت بند 8 پرو /  این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

باتری با عمر بالا در عین سبکی این ساعت، ضدآب بودن آن که امکان شنا را به دست می‌دهد و صفحه‌نمایشی که می‌تواند همیشه روشن باشد حتی زیر آب از جمله ویژگی‌های این ساعت است. مقایسه ساعت‌ های هوشمند مساله‌ای است که باید به آن دقت بسیار کرد.

این ساعت هوشمند ارزش خریدن دارد؟

مهم‌ترین چیز هنگام خرید یک ساعت این است که آیا این ساعت روی مچ دست شما می‌نشیند یا خیر. طراحان و توسعه‌دهندگان این نوع گجت‌ها باید روی یک مسیر باریک حرکت کنند. زیرا مرز ظریفی بین خوش‌دستی و بددستی وجود دارد. مهم مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌هاست که در کنار یک طراحی خوش‌دست به شما عرضه شود. نباید این نکته را فراموش کرد که با توسعه و اضافه شدن امکاناتی مضاعف بر این ساختار، بستر هنوز همان ساعت مچی باقی می‌ماند. هویت همان است و خروج از آن منجر به شکست می‌شود. بنابراین در خرید یک ساعت مچی هوشمند از این نکته غافل نشوید که خوش‌دست بودن و نشستن آن بر مچ دست شما، شرط اساسی استفاده از آن است.

اسمارت بند 8 پرو شیائومی بسیار سبک است. صفحه‌نمایش آن نه خیلی بزرگ است و نه قلمی و باریک. بهترین پیشنهاد این است که امتحان کنید و اگر به دل‌تان نشست، بدانید که قرار است این ساعت هوشمند، زیاد به کارتان بیاید.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: تجارت‌نیوز تنها یک رسانه خبری است. برخی از اطلاعات ذکرشده در این گزارش ممکن است نادرست باشد. در نهایت تحقیق و کسب اطلاعات قبل از خرید یک نیاز ضروری و اساسی است. هر فرد باید برای کاهش احتمال خطا قبل از خرید هر جنس یا کالایی، به اندازه کافی تحقیق کرده باشد.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!