دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در این شهر


دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در این شهر

سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینکه شاکی و پدرش در یکی از خیابان‌های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد.

به گزارش تسنیم، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روز‌های بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیرشده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با سلب‌کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟