برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک


برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه 9 هزار و 471 حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش 619 میلیارد و 495 میلیون ریال در شعبه...

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه 9 هزار و 471 حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش 619 میلیارد و 495 میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 619 میلیارد و 495 میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت 619 میلیارد و 495 میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و 238 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ با دیدن چهره برادر خواهران منصوریان شوکه می شوید!