سرعت زیاد تندر باعث مرگ راننده پراید در خیابان شد


سرعت زیاد تندر باعث مرگ راننده پراید در خیابان شد

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود، با خودروی پراید به شدت تصادف کرد و...

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود، با خودروی پراید به شدت تصادف کرد و راننده پراید در دم جان باخت.

وی افزود: البته بر اثر این تصادف و در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال ۹۰ و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند .

وی اضافه کرد: علت این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال ۹۰ بود که در این تصادف، سه سرنشین این خودرو هم به شدت زخمی شده و روانه بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان ادامه داد: همچنین ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه و تصادف رانندگی، خسارت جزئی دیدند اما سرنشینان این ۲ خودرو آسیبی ندیدند.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین علت تصادفات، تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی است که متاسفانه در این تصادف که منجر به فوت یک نفر شد، شاهد تخطی از سرعت مجاز بودیم.


سرعت زیاد تندر باعث مرگ راننده پراید در خیابان شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال حافظ روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق