16 روز عملیات نجات برای یافتن سبحان / خانواده این کودک چشم انتظاری هستند


16 روز عملیات نجات برای یافتن سبحان / خانواده این کودک چشم انتظاری هستند

به گزارش رکنا، کورش فتحی فرماندار فلارد روز یکشنبه افزود: سبحان که از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که با توجه به بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده بود، هنوز پیکرش با...

به گزارش رکنا، کورش فتحی فرماندار فلارد روز یکشنبه افزود: سبحان که از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که با توجه به بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده بود، هنوز پیکرش با وجود تلاش‌های بسیار و اعزام گروه‌های متعدد پیدا نشده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر گروه‌های امداد و نجات برای یافتن این کودک تلاش‌های بسیار کرده‌اند و در مقطعی جست‌وجو در آب‌های استان همجوار نیز انجام گرفت اما تلاش‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است.

فرماندار فلارد تصریح کرد: در حال حاضر سه تیم غواصی، قایقرانی و تیمی با سگ‌های زنده‌یاب در منطقه حاضر هستند و عملیات جست‌وجو را ادامه می‌دهند.

فتحی افزود: برای تسلی خانواده سبحان، روز پنجشنبه مراسم سوگواری برای این کودک پنج ساله گرفته شده اما خانواده وی همچنان چشم انتظار پیکر پسرشان هستند و ما هم امکانات موجود را به کار گرفته تا هرچه زودتر پیکر این کودک پیدا شود.

تیم‌های هلال‌احمر در تلاش برای یافتن پیکر سبحان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز از اعزام یک تیم غواص و تیم انست (سگ‌های جست و جو و زنده‌یاب) برای پیدا شدن سبحان خبر داد و گفت: تاکنون در سه مرحله نیز تیم‌های این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

مسعود مثنوی افزود: تیم اعزامی شامل ۱۰ امدادگر و غواص است که به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر در زمان بروز حوادث و امدادرسانی به غرق‌شدگان و حوادث به عنوان نیروی پشتیبان است، گفت: تامین تجهیزات، امکانات و خودروی درمان امدادرسانی از وظایف این جمعیت است.

مرکز شهرستان فلارد در حدود ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.


16 روز عملیات نجات برای یافتن سبحان / خانواده این کودک چشم انتظاری هستند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم آتش سوزی کارگاه لنج سازی در قشم + جزئیات