جزئیات مرگ خاموش نخبه ایرانی و پدرش در ویلای شخصی + عکس


جزئیات مرگ خاموش نخبه ایرانی و پدرش در ویلای شخصی + عکس

به گزارش رکنا، ساعت ۱۱ جمعه 14 اردیبهشت‌‌ماه خبر مسمومیت سه عضو یک خانواده با گاز منواکسیدکربن در روستای پاجی ساری از درمانگاه روستای محمدآباد به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و...

به گزارش رکنا، ساعت ۱۱ جمعه 14 اردیبهشت‌‌ماه خبر مسمومیت سه عضو یک خانواده با گاز منواکسیدکربن در روستای پاجی ساری از درمانگاه روستای محمدآباد به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست اعزام بالگرد شد که پیرو این درخواست بالگرد اورژانس به پرواز درآمد.

در این حادثه گازگرفتگی دکتر سید احمد نصراللهی (جراح دندانپزشک، 50 ساله) پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و فرزندش سید اسماعیل نصراللهی (18ساله) نخبه و دارنده رتبه ۲۵ کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی، بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی‌شان جان باختند. حال مادر این نخبه شهر ساری، پری حجی‌زاده‌دوینی که او نیز پرستار بیمارستان امام بود مساعد نیست و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری است. وی نیز دچار افت سطح هوشیاری شده بود که با لوله‌گذاری در نای و انتقال سریع به مرکز درمانی امام خمینی(ره) از مرگ نجات یافت. علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

این پسر نخبه بر اساس موافقتنامه‌ با بنیاد ملی نخبگان بورسیه شده بود. وی که توانایی حرکتی نداشت با کمک مادرش توانسته بود درس بخواند و رتبه برتر کنکور را به دست آورد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان نیز در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور و پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.


جزئیات مرگ خاموش نخبه ایرانی و پدرش در ویلای شخصی + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حذف سارا نیکا از پایتخت 7 صدای ارسطو را درآورد ! / پست معنادار ارسطو در حمایت از خواهرا...