تمام مشخصات گوشی اقتصادی Pixel 8a گوگل با یک فایل PDF افشا شد


تمام مشخصات گوشی اقتصادی Pixel 8a گوگل با یک فایل PDF افشا شد

اخیراً یک فایل PDF در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده که تمام اطلاعات و مشخصات فنی گوشی Pixel 8a گوگل را افشا می‌کند. این گوشی صفحه‌نمایش 6.1 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز، تراشه Tensor G3 و 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x به همراه خواهد...

اخیراً یک فایل PDF در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده که تمام اطلاعات و مشخصات فنی گوشی Pixel 8a گوگل را افشا می‌کند. این گوشی صفحه‌نمایش 6.1 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز، تراشه Tensor G3 و 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x به همراه خواهد داشت.

گوگل معمولاً تلاش می‌کند اطلاعات مرتبط با محصولات بعدی خود را شدیداً محرمانه نگه دارد. با این وجود، بخش قابل توجهی از اطلاعات مرتبط با گوشی Pixel 8a که احتمالاً در رویداد Google I/O 2024 معرفی می‌شود، تا به امروز در فضای مجازی افشا شده است.

تمام مشخصات گوشی اقتصادی Pixel 8a گوگل با یک فایل PDF افشا شد

اکنون به نظر می‌رسد که یک افشاگر اطلاعات در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، یک فایل PDF را به اشتراک گذاشته که برگه مشخصات گوشی گوگل پیکسل 8a را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

مشخصات فنی گوشی Google Pixel 8a

طبق آنچه در این فایل آمده، گوشی جدید گوگل یک صفحه‌نمایش 6.1 اینچی به همراه خواهد داشت که رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت شده است.

به گزارش Gizmochina، قلب تپنده گوشی Google Pixel 8a یک تراشه Tensor G3 خواهد بود، هرچند که برخی شایعات در رابطه با این SoC از آندرکلاک بودن آن در مقابل گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خبر می‌دهند.

تمام مشخصات گوشی اقتصادی Pixel 8a گوگل با یک فایل PDF افشا شد

در بخش حافظه نیز شاهد استفاده از 8 گیگابایت رم LPDDR5x و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 هستیم.

انتظار می‌رود که در بخش نرم‌افزار گوشی Pixel 8a تعداد انگشت شماری قابلیت جدید مانند Magic Touch-up، Better Grip Magic، Real Tone و مواردی از این دست را به همراه داشته باشد. مهم‌تر از همه، این گوشی قرار است به مدت ۷ سال به‌روزرسانی نرم‌افزار دریافت کند.

تمام مشخصات گوشی اقتصادی Pixel 8a گوگل با یک فایل PDF افشا شد

برای تأمین انرژی این گوشی جدید گوگل به سراغ یک باتری 4492 میلی‌آمپر ساعتی رفته که از شارژ 27 وات سیمی و بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. برخی بخش امنیت نیز شاهد استفاده از یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش و پشتیبانی از قفل چهره (Face Unlock) خواهیم بود.

در همین رابطه بخوانید:

- برای خرید گوشی Google Pixel 8a پول بیشتری کنار بگذارید
- اولین تصاویر گوشی اقتصادی Pixel 8a گوگل را اینجا ببینید

در نهایت به پیکربندی دوربین این گوشی می‌رسیم که نسبت به Pixel 7a تغییری نداشته است. گوشی پیکسل 8a همان پیکربندی دوگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی (احتمالاً ساخت سامسونگ) و سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید (احتمالاً سونی) است. هر دو دوربین از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کنند. در بخش جلویی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی وجود دارد.

اطلاعات ثبت شده در فایل مذکور حاکی از آن است که گوشی Pixel 8a با قیمت 549 یورو برای بازار اروپا عرضه می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین