نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است


نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است

استاندار کرمان، با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌ کند، گفت: نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار، گفت: در بحث کارگری ما مسئولان موظفیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم؛ کارگران زیادی در بخش‌ های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل ‌حقوق قانون کار فعالیت می‌ کنند، لذا تا جایی که در توان داریم، باید به آنها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آنها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌ هایی از مشکلات کارگران‌ را دولت در راستای ظرفیت‌ های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع آن است، به خصوص بحث پرداخت‌ ها و امنیت شغلی تا جایی که ظرفیت موجود باشد، کمک خواهد شد.

استاندار کرمان؛ توجه بخش‌ های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیروهای انسانی ‌خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آنها میسر خواهد شد.

فداکار؛ با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌ کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است، آموزش در مجموعه شرکت‌ های صنعتی را مهم دانست و بیان داشت: استان کرمان بدلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ ها نیاز بیشتری به تخصص نیروهای انسانی‌ کار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوما خیلی موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است و شرکت‌ها جذب خواهند کرد./ استانداری کرمان


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال شمع روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403