معرفی بهترین مانیتور برای ترید کردن زیر 20 میلیون تومان!


معرفی بهترین مانیتور برای ترید کردن زیر 20 میلیون تومان!

نقش مانیتور در معامله گری تا زمانی که یک معامله‌گر مبتدی هستید، نیاز نیست که حتماً مانیتور گران‌قیمتی داشته باشید، اما اگر حرفه‌ای شده‌اید و لازم است چند چارت را همزمان مشاهده کنید یا...

نقش مانیتور در معامله گری

تا زمانی که یک معامله‌گر مبتدی هستید، نیاز نیست که حتماً مانیتور گران‌قیمتی داشته باشید، اما اگر حرفه‌ای شده‌اید و لازم است چند چارت را همزمان مشاهده کنید یا اینکه چارت را به صورت کشیده و بزرگتر ببینید، می‌توانید یک مانیتور واید خریداری نمایید. مانیتور واید لازم است که کارت گرافیک حرفه‌ای‌تری داشته باشد تا بتواند پردازش تصویر را انجام دهد. به طور کلی مانیتور نقش مهمی در نمایش چارت دارد، هرچقدر که شما بتوانید به صورت عرضی، تصاویر را کشیده‌تر ببینید، تمرکز بیشتری روی تحلیل خواهید داشت. حالا که لزوم مانیتور خوب را متوجه شدید، چند مدل از بهترین مانیتورهای حرفه‌ای برای ترید کردن را به شما معرفی خواهیم کرد.

مانیتور واید Samsung CHG90 49

این مانیتور HDR است و ابعاد آن به اندازه دو مانیتور معمولی و 49 اینچی می‌باشد. همچنین دارای رزولوشن 1080 × 3840 و پنل نمایشی VA است. این مدل فیلتر نور آبی دارد و سطح کیفیت آن شگفت‌انگیز است. نرخ رفرش 144 و سرعت پردازش و گرافیک بی‌نظیری که دارد، از دیگر مزایای آن هستند.

مانیتور 49 اینچی سامسونگ CHG90 SAMSUNG 144Hz (LC49HG90DMNXZA)

این مانیتور ویژه ترید و گیمینگ است که حالتی خمیده دارد. محدوده زمان پاسخ‌گویی یک تا سه میلی‌ثانیه و شدت روشنایی ۶۰۰ cd/m²، به همراه کنتراست استاتیک ۳۰۰۰: ۱ (Typ), ۲۴۰۰: ۱ (Min) از ویژگی‌های عالی آن می‌باشد. این مانیتور ویژه تریدهای بسیار حرفه‌ای است که می‌خواهند چارت‌ها را بسیار بزرگ و کشیده مشاهده کنند.

مانیتور منحنی 49 اینچ مدل LC49HG90 با فناوری نقطه کوانتومی فلزی

این مانیتور دارای صفحه فوق عریض 49 اینچی آن با نسبت تصویر نوین 32:9 می‌باشد که باعث می‌شود چارت ترید را جلوی چشمان خود به طور کامل ببینید. پانل منحنی 1800R آن شما را غرق در چارت می‌کند و براحتی حتی تصویر سینمایی را به سبک iMax نمایش می‌دهد.

سامسونگ مدل LC49HG90D-M سایز 49 اینچ

این مانیتور مخصوص ترید و بازی که به شما معرفی می‌کنیم یک مانیتور منحنی واید است که دارای صفحه مات بدون رفلکت نور می‌باشد. محدوده زمان پاسخ‌گویی آن یک تا سه میلی‌ثانیه است، شدت روشنایی ۶۰۰ cd/m² و کنتراست استاتیک ۳۰۰۰: ۱ (Typ), ۲۴۰۰: ۱ (Min) دارد. همچنین نرخ بروزرسانی تصویر در این مدل ۱۴۴ هرتز است. این مانیتور سامسونگ را نیز می‌توان یکی از بهترین مانیتورها برای معامله‌گری دانست که تصویر چارت فوق العاده شفاف و حرفه‌ای را به شما می‌دهد.

مانیتور ایسوس مدل XG27WQ سایز ۲۷ اینچ

این یک مانیتور کوچک زیر 30 اینچ است. محدوده زمان پاسخ‌گویی در این مانیتور یک تا سه میلی‌ثانیه، شدت روشنایی ۴۵۰ نیت، نرخ به‌روز رسانی ۱۶۵ هرتز و کنتراست استاتیک ۳۰۰۰:۱ اعلام شده است. اگر فضای زیادی ندارید و می‌خواهید یک مانیتور کوچک و جمع‌وجور ولی با کیفیت داشته باشید، می‌توانید از این مدل ایسوس استفاده نمایید.

معرفی بهترین مانیتور برای ترید کردن زیر 20 میلیون تومان!

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS24C360 سایز ۲۴ اینچ

این مانیتور سامسونگ نیز جز مانیتورهای خمیده اما سایز کوچک است که شدت روشنایی ۲۵۰ نیت، نسبت تصویر ۱۶:۹ و نرخ به‌روز رسانی تصویر ۷۵ هرتز دارد. این مانیتور دارای قیمت مناسبی است و تریدرهای سطح متوسط می‌توانن از آن استفاده کنند.

حالا که مانیتور انتخاب کردیم چطور ترید کنیم؟

مانیتور و امثال آن، تنها لوازم شما محسوب می‌شوند و شما برای ترید به ابزارهای دیگری نیز نیاز دارید. مهم‌ترین آنها انتخاب یک بروکر مناسب است. برای این کار، در ابتدا باید کارگزاری خوب برای ایرانیان مانند بروکر ارانته را انتخاب کنید. این بروکر کمک می‌کند تا بتوانید به هر ابزار دیگری که نیاز است، دسترسی داشته باشید. شما پلتفرم‌های معاملاتی و دارایی‌های گسترده‌ای را در این بروکر در دسترس خود خواهید داشت.

جمع بندی

شما حتی با یک لپتاپ ساده هم می‌توانید ترید خود را شروع کنید، یا حتی با یک مانیتور بسیار معمولی! اگر تازه‌کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که فعلاً هزینه زیادی نکنید، اما رفته‌رفته که حرفه‌ای‌تر شدید، می‌توانید برای اینکه چارت‌های بیشتری را همزمان کنترل کنید، مانیتورهای واید و بزرگ را بخرید. دقت داشته باشید که مانیتورهای واید نیاز به پردازنده قوی دارند و اگر روی یک سیستم ضعیف نصب شوند به کارت نمی‌آیند.


معرفی بهترین مانیتور برای ترید کردن زیر 20 میلیون تومان!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورود سامانه جدید بارشی به کشور