بارندگی ها ادامه ارد/دمای کدام مناطق کاهش دارد؟


بارندگی ها ادامه ارد/دمای کدام مناطق کاهش دارد؟

به گزارش رکنا،صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بعضی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان،...

به گزارش رکنا،صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بعضی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، بعضی نقاط واقع در شمال غرب و غرب، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و بعضی نقاط استان اصفهان، ابرناکی، رگبار باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: در کرمانشاه، غرب کردستان شمال آذربایجان شرقی و غربی و گیلان، بارش شدت خواهد داشت و سه‌شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش می‌یابد و در کل نوار شمالی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد، امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.


بارندگی ها ادامه ارد/دمای کدام مناطق کاهش دارد؟

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!