فصل دوم گناه فرشته ساخته می شود ؟!


فصل دوم گناه فرشته ساخته می شود ؟!

حامد عنقا، نویسنده و کارگردان «گناه فرشته» پس از پایان انتشار این سریال در مورد فصل دوم این سریال توضیحاتی ارائه داد

سریال «گناه فرشته» از اول دی سال 1402 در پلتفرم فیلیمو منتشر شد و انتشار آن تا دو هفته قبل ادامه داشت. حامد عنقا در گفت‌وگو با هوشنگ گلمکانی در مجله فیلم امروز گفته که این سریال برای همیشه به پایان رسیده است.

عنقا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند «گناه فرشته» به موقعیتی رسیده است که بتواند به ساخت فصل دوم آن فکر کند؟ گفته: «به جهت میزان مخاطب، خیلی وقت است از این مرحله گذشته‌ایم که بتوانیم به فصل دو فکر کنیم.»

فصل دوم گناه فرشته ساخته می شود ؟!

او توضیح داده که میزان مخاطبان سریال از همان قسمت‌های سوم و چهارم بسیار بالا بوده. از این جهت آمادگی ساخت فصل دوم وجود داشته و می‌توانسته از همان زمان به ساخت ادامه آن فکر کند.

با این حال تصمیمی برای ساخت فصل دوم ندارد و درباره دلیل این مسئله صراحتا گفته: «بلد نیستم. یعنی نمی‌د‌انم قصه‌ای که به انتها می‌رسانم را چطور باید با این کاراکترها ادامه دهم.»

«گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا با بازی شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، پردیس پورعابدینی، مهدی سلطانی، بهروز رضوی و … اولین تجربه کارگردانی حامد عنقا بود. او پیش‌تر بارها در جایگاه نویسنده و تهیه‌کننده سریال‌های مختلف فعالیت کرده بود.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین