مشخصات Xiaomi 14 SE افشا شد؛ اولین گوشی پرچمدار سری 14 شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8S نسل 3


مشخصات Xiaomi 14 SE افشا شد؛ اولین گوشی پرچمدار سری 14 شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8S نسل 3

به نظر می‌آید شیائومی سرگرم توسعه یک گوشی پرچمدار دیگر از خانواده سری 14 بوده و در همین رابطه اولین اطلاعات از گوشی Xiaomi 14 SE به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 8S نسل 3 مجهز بوده و با قیمتی رقابتی در...

به نظر می‌آید شیائومی سرگرم توسعه یک گوشی پرچمدار دیگر از خانواده سری 14 بوده و در همین رابطه اولین اطلاعات از گوشی Xiaomi 14 SE به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 8S نسل 3 مجهز بوده و با قیمتی رقابتی در اواخر فصل بهار از راه برسد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

شیائومی به تازگی عرضه گوشی سیوی ۴ پرو با سخت‌افزار قدرتمند را در بازار چین آغاز کرده و اکنون به‌نظر می‌رسد این برند چینی‌ قصد دارد این گوشی را در بازار‌های دیگر تحت عنوان یک برند جدید عرضه کند.

مشخصات Xiaomi 14 SE افشا شد؛ اولین گوشی پرچمدار سری 14 شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8S نسل 3

بر اساس گزارش notebookcheck گوشی Xiaomi 14 SE با سخت افزار بهبود یافته نسبت به سیوی ۴ پرو در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود جدیدترین گوشی شیائومی در ژوئن ۲۰۲۴ (اواخر خرداد ۱۴۰۳) رونمایی شود. به نظر می‌آید که قیمت این گوشی کمتر از ۵۹۸ دلار خواهد بود.

شیائومی 14 SE به نمایشگر 6.55 اینچی اولد با وضوح 1.5K مجهز شده و از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ بهره می‌برد. در کنار آن باید به حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 اشاره کرد. همچنین باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز اشاره کرد.

در همین رابطه بخوانید:

- CIVI 4 Pro معرفی شد؛ اولین گوشی شیائومی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با طراحی مسحورکننده

یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی انرژی این گوشی را تامین خواهد کرد. شیائومی 14 اس ای با رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. به نظر می‌آید سایر مشخصات این گوشی مشابه سیوی ۴ پرو شیائومی باشد. همچنین باید به محفظه‌ بخار، پشتیبانی از شبکه 5G و WiFi 6 و بلوتوث ۵.۴ و NFC و GPS اشاره کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان