انهدام فروشندگان مواد مخدر در آبادان


انهدام فروشندگان مواد مخدر در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 13قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد خانمان‌سوز مخدر و...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 13قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد خانمان‌سوز مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پلیس موفق شدند با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه 3 فروشنده مواد مخدر را شناسایی با هماهنگی لازم آنها را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان 3 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و 6هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ؛تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

علی رنجکش


انهدام فروشندگان مواد مخدر در آبادان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

8 استان در شرایط بارشی زیر نرمال