عکس عجیب رضا گلزار با ماسک زیبایی اش !!


عکس عجیب رضا گلزار با ماسک زیبایی اش !!

عکس جدید محمدرضا گلزار در حالیکه از ماسک پوست برای صورت خود استفاده کرده است.

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود و از آن زمان یکی از گران‌ترین بازیگران ایران شد.

عکس جدیدی که رضا گلزار منتشر کرد سوژه کاربران فضای مجازی شد.

عکس عجیب رضا گلزار با ماسک زیبایی اش !!

محمدرضا گلزار در تاریخ 1 فروردین 1356 در تهران به دنیا آمده است و در حال حاضر به عنوان بازیگر، خواننده و آهنگساز شناخته می‌ شود. قد گلزار 177 سانتی‌ متر و وزن او 88 کیلوگرم می‌ باشد و مدتی است که در صنعت مدلینگ هم فعالیت می‌ کند. محمدرضا گلزار اصالتاً آذری است پدر او مهندس و اهل تبریز و مادرش خانه‌ دار و تهرانی می‌ باشد. گلزار تا به اکنون بارها بیان کرده است که افتخار می‌ کند ترک است و فامیلی اش گلزار آذری است.

عکس عجیب رضا گلزار با ماسک زیبایی اش !!

محمدرضا در یک خانواده نسبتاً پرجمعیت به دنیا آمده است او دارای دو برادر به نام‌ های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا می باشد. بهتر است بدانید که علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی است. هم چنین خواهرش آتوسا نیز مترجم زبان آلمانی می باشد. محمدرضا فرزند سوم خانواده است. بهتر است بدانید گلزار در نوجوانی علاقه بسیار زیادی به ورزش به ویژه ورزش والیبال داشته است. به همین دلیل او در زمان دبیرستان والیبال را شروع کرد و در باشگاه‌ های مختلفی در پست توپ‌ گیر مشغول به فعالیت شد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی عروسکی خواهر نرگس محمدی بازیگر ستایش ! / شباهت به خواهر صفر !