جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش


جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی انجام تحقیقات کشف شد و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد، به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام شده و پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.

به گزارش بورس‌نیوز، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش بیان کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد.


وی افزود: برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شده و برخی با قرار‌های لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل خود در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد.


سخنگوی قوه قضاییه اشاره کرد: تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی انجام تحقیقات کشف شد و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد، به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام شده و پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.


جهانگیر تاکید نمود: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند سایر پرونده‌ها در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟