برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!


برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

عصر روز دوشنبه 10 اردیبهشت رویدادی در محل شرکت شاپ ام‌آی‌تی (Shop M.IT) برگزار شد تا از همکاری این شرکت با برند Creative در ایران رونمایی شود. در این رویداد ضمن رونمایی از محصولات جدید کریتیو برای بازار ایران، اعلام شد که زین پس محصولات...

عصر روز دوشنبه 10 اردیبهشت رویدادی در محل شرکت شاپ ام‌آی‌تی (Shop M.IT) برگزار شد تا از همکاری این شرکت با برند Creative در ایران رونمایی شود. در این رویداد ضمن رونمایی از محصولات جدید کریتیو برای بازار ایران، اعلام شد که زین پس محصولات Creative در کشورمان با نمایندگی انحصاری و گارانتی تعویض شاپ آم آی تی عرضه می‌شوند.

سال‌ها پیش در بازار ایران، شرکت Creative از برندهای محبوب و برتر بازار لوازم جانبی و تجهیزات چندرسانه‌ای، به خصوص ابزارهای صوتی مانند اسپیکر و هدفون بود. ولی مدت زمانی بود که این برند، فعالیت پررنگِ سابق خود را در بازار ایران نداشت. حالا با یک تغییر مهم در بازار سخت‌افزار ایران، همکاری کریتیو و آواژنگ به اتمام رسیده و شرکت جدیدی به عنوان توزیع‌کننده رسمی کریتیو در ایران معرفی شده است.

در رویداد روز دوشنبه 10 اردیبهشت، گروه M.IT (شاپ آم آی تی) که شاید بیشتر کاربران آن را با گارانتی و فروشگاه سخت‌افزار و لوازم جانبی می‌شناسند، اعلام کرد که از این پس، عرضه‌کننده رسمی محصولات کریتیو در ایران خواهد بود.

برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

در این رویداد، محمد آیتی مدیرعامل گروه M.IT اعلام کرد که طی قرارداد همکاری که بین این گروه و دفتر منطقه‌ای کریتیو منعقد شده، محصولات این برند در ایران توسط شاپ ام آی تی عرضه خواهند شد. این عرضه با گارانتی رسمی Shop M.IT Service همراه خواهد بود.

از سوی دیگر نیز مرتضی شاهرخی، مدیر منطقه‌ای کریتیو در ایران نیز اعلام کرد که با همکاری جدید با مجموعه شاپ ام آی تی، این مجموعه تنها عامل عرضه و ارائه دهنده رسمی خدمات گارانتی محصولات کریتیو در ایران خواهد بود. این نقل قول را می‌توان به عنوان پایان همکاری کریتیو با شرکت‌های قبلی که پیش از این متصدی توزیع و گارانتی کریتیو در ایران بودند، تلقی کرد.

برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

آیتی: شاپ ام‌آی‌تی به دنبال ارائه قیمت پایین‌تر است

طبق اعلام مدیر گروه شاپ ام آی تی، این مجموعه از سال 1385 کار خود را در بازار آی تی کشور با عرضه محصولات حافظه و واردات برندهای متعددی مانند سامسونگ، شروع کرد. این شرکت در ادامه با عرضه کالاهای مختلف وارد حوزه‌های متعدد سخت‌افزار و لوازم جانبی نیز شد. آیتی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که الگوی این گروه، عرضه در تیراژ بالاتر و سود کمتر به جای سود بالا با عرضه محدود است و در نظر دارد کف قیمت بسیاری از محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود ارائه کند.

همچنین شاپ ام آی تی در نظر دارد که به زودی پلتفرم مارکت پلیس (Marketplace) خود را نیز راه‌اندازی کرده و فرصتی برای دیگر واردکنندگان خرد نیز فراهم کند تا با استفاده از زیرساخت عرضه اینترنتی این شرکت، بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

عدم وجود محصول بدون گارانتی کریتیو در بازار ایران

یکی از نکاتی که طی صحبت‌های مرتضی شاهرخی (مدیر منطقه‌ای کریتیو) اعلام شد این است که به دلیل سیاست عرضه مستقیم و آنلاین محصولات کریتیو در بازارهای دنیا از یک طرف و عرضه به صورت مستقیم به شرکای عرضه کننده به صورت دیگر، ویژگی مهم محصولات کریتیو این است که عرضه آنها به صورت قاچاق در بازار کشور بسیار محدود شده و در صورت وجود کالای قاچاق، خدماتی نیز در اختیار کاربران قرار نگرفته و چه بسا، عرضه و خرید رسمی، در قیمت نهایی نیز مبلغ کمتری را نتیجه دهد که به نفع کاربران است.

برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

در ادامه شاهرخی اعلام کرد که به دلیل عرضه محصولات کریتیو در ایران با گارانتی رسمی و انحصاری شاپ ام آی تی، کریتیو تعهدی در رابطه با خدمات گارانتی‌ سایر شرکت‌ها نخواهد داشت.

کدام محصولات کریتیو در ایران عرضه می‌شوند؟

طبق برنامه اعلام شده، کریتیو در نظر دارد تا با همکاری با شاپ ام آی تی، بیشتر محصولات صوتی خود را در بازار ایران نیز عرضه کند. این محصولات شامل گروه‌های مختلف هدفون، هدست، وبکم، ساندبار و اسپیکر است که در کلاس‌های قیمتی مختلف عرضه می‌شوند.

در ادامه این رویداد، شاهرخی مدیر منطقه‌ای کریتیو در ایران در پاسخ به سوال خبرنگار شهر سخت‌افزار در خصوص بازه قیمتی محصولات کریتیو برنامه‌ریزی شده برای عرضه در کشور اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد مدل‌های متنوعی، از گروه ارزان قیمت و اقتصادی گرفته تا بسیاری از تجهیزات پرچمدار و رده بالای خود را در بازار عرضه کند که شامل یک گروه خاص نشده و هدف نهایی کلیه کاربران با بودجه‌های مختلف خواهند بود.

برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

شاپ ام‌آی‌تی: به زودی تولید محصولات کریتیو را در ایران آغاز می‌کنیم

مدیر عامل شاپ ام آی تی در پاسخ به سوال خبرنگار شهرسخت افزار عنوان کرد که این شرکت در نظر دارد تا طی چند ماه آینده خط مونتاژ و تولید برخی مدل‌های میان‌رده ساندبار کریتیو در داخل ایران را نیز افتتاح کند. طبق اعلام آیتی، این فرایند به صورت مونتاژ و اسمبل کردن قطعات اصلی همراه با تولید برخی از بخش‌های محصول (مانند MDF) در ایران خواهد بود.

برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

24 ماه گارانتی تعویض برای محصولات کریتیو

با توجه به اعلام مدیر گارانتی شاپ ام آی تی در ایران، این شرکت کلیه محصولات کریتیو را با گارانتی 24 ماهه تعویض عرضه می‌کند که این زمان تقریباً 6 ماه بیشتر از مدت گارانتی قبلی این دستگاه‌هاست. همچنین این ضمانت به صورت «تعویض درجا» بوده و چنانچه محصولی شرایط گارانتی را داشته باشد، با یک محصول نو برای کاربر جایگزین خواهد شد.

برند Creative وارد سبد محصولات شاپ ام‌آی‌تی شد؛ تولید به‌زودی در ایران!

به‌زودی فروش اقساطی را در شاپ ام‌آی‌تی شروع می‌کنیم

طبق اعلام شاپ ام آی تی، این فروشگاه در نظر دارد تا برنامه فروش اقساطی خود را نیز در آینده نزدیک شروع کرده و با همکاری چند بانک بزرگ کشور، امکان خرید اقساطی محصولات را تا سقف 50 میلیون تومان فراهم کند. البته جزئیات بیشتری در این مورد اعلام نشده ولی طبق اعلام آیتی، کارمزد این اقساط کمتر از مدل‌های معمول در کشور خواهد بود.


در پایان، در نظر داشته باشید برای آگاهی از موجودی محصولات کریتیو در ایران و قیمت آن‌ها می‌توانید به وبسایت شاپ ام آی تی مراجعه کنید.

نظر شما کاربران درباره بازگشت رسمی کریتیو به بازار ایران با این گارانتی جدید چیست؟ آیا تا به حال تجربه‌ای از محصولات کریتیو داشته‌اید؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

Ampere با معرفی اولین پردازنده 256 هسته‌ای و سه نانومتری خود به جنگ اینتل و AMD رفت