جایزه‌ای عجیب در ازای مصرف کم برق


جایزه‌ای عجیب در ازای مصرف کم برق

اعطای جایزه برای مشترکان کم مصرف در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است.

جایزه‌ای عجیب در ازای مصرف کم برق

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از تیتر کوتاه؛ آیین رونمایی از کمپین « با انرژی » با هدف تشویق مصرف کنندگان به کاهش مصرف برق و ارائه راهکارهای لازم در این حوزه، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت در محل پردیس سینمایی ملت با حضور مدیر عامل شرکت توانیر، مدیران و مسئولان این شرکت و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در حاشیه برگزاری آیین رونمایی از کمپین « با انرژی » در خصوص اجرای این طرح در جمع خبرنگاران توضیح داد: یکی از شاخص‌های مصرف برق، شدت مصرف انرژی در کشور است که این شاخص در ایران دو برابر مصرف جهانی است. همیشه ما نیازمند مصرف بهینه انرژی هستیم تا بتوانیم به بخش مولد انرژی کشور کمک کنیم. هدف از این پویش این است که مشترکان تجاری و خانگی که بیش از ۸۰ درصد تعداد مشترکان کشور را شامل می‌شوند و ۵۰ درصد مصرف برق کشور در دوران اوج نیز مربوط به آنها است را تشویق به کاهش مصرف برق کنیم. اعطای جایزه و طرح سال گذشته برای مشترکان کم مصرف نیز در دستور کار است. بیش از ۸۰ میلیون جایزه برای این طرح پیش‌بینی شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: امیدورا هستیم که با این اقدام مشترکان هم برق پایدار خود را دریافت کنند و هم بخش مولد کشور، صنایع و همینطور بخش کشاورزی از میزان برق بیشتری بتوانند بهره‌مند شوند. با اجرای چنین طرحی ما می‌توانیم انرژی مورد نیاز در اقصی نقاط کشور در بخش‌های بیمارستانی، خدماتی و آموزشی را فراهم کنیم. این پویش از ابتدای خردادماه تا پایان شهریور که دوره گرم سال است، اجرا می‌شود و اطلاع رسانی هم از طریق همین کمپین انجام می‌شود.

رجبی مشهدی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه شرکت توانیر برای تامین ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی گفت: درحال‌حاضر هیچ مشکلی برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در تامین ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را دارند، وجود ندارد و از طریق درخواستی که به شرکت‌های توزیع داده می‌شود، تامین برق خواهد شد. نرخ برق ایستگاه‌های شارژ، نرخ تجاری است که عدد آن ۵۴۷ تومان به ازای هر کیلو وات ساعت است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نرخ‌های بالا بهره همچنان ماندگار