واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال


واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزارت ورزش و جوانان نسبت به موضوع تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داده و ادعا می‌کند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس در این خصوص دریافت نگردیده است.

به گزارش بورس‌نیوز، روز گذشته، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از تغییر پسوند نام باشگاه استقلال خبر داد و قرار شد از این پس، به‌جای استقلال ایران در نامه‌نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود.


وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ادعا می‌کند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس در این خصوص دریافت نگردیده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگوی تلویزیونی خود، درباره تغییر نام استقلال بیان کرد: این امر از مواردی است که باید به طور رسمی به ما اعلام شود تا آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند؛ چنین چیزی نیست!


سید محمد شروین اسبقیان افزود: تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، موضوعی درخصوص تغییر نام باشگاه‌ها به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیأت مدیره خود را انتخاب کرده و آن‌ها نیز مدیر عامل را تعیین کنند؛ در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چراکه این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

مطلب مرتبط: نام باشگاه استقلال تغییر کرد

اشتراک گذاری :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آماده‌باش مدیریت بحران برای بارندگی‌ شدید در 7 استان/کنار رودها و مسیل‌ها نروید