پارک علم و فناوری خلیج فارس تفاهم‌نامه پنج جانبه امضا کرد


پارک علم و فناوری خلیج فارس تفاهم‌نامه پنج جانبه امضا کرد

تفاهم‌نامه پنج جانبه بین پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان، استانداری بوشهر، استانداری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها به امضا رسید.به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج...

تفاهم‌نامه پنج جانبه بین پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان، استانداری بوشهر، استانداری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها به امضا رسید.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های علمی، فنی و تولیدی مبتنی بر دانش و پژوهش در راستای طراحی و ایجاد مرکز مهندسی معکوس صنایع پایین دستی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان شده است که با در نظر گرفتن کلیه امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طرفین اعم از علمی و تخصصی، نیروی انسانی و تجهیزات انجام خواهد شد.

این تفاهم‌نامه پنج جانبه در حاشیه‌ی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) و با موضوع زنجیره‌ی تامین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، به امضای طرفین رسید.

گفتنی است، ایران اکسپو (۲۰۲۴) نمایشگاهی از کالاهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه صادرات است که برای ششمین بار از تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی در تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰۰۰ تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور دنیا به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی از داخل کشور حضور دارند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟