استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی پیرامون شرکت‌های دانش بنیان/ بورس بین الملل با مشارکت منطقه آزاد انزلی راه اندازی می‌شود


استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی پیرامون شرکت‌های دانش بنیان/ بورس بین الملل با مشارکت منطقه آزاد انزلی راه اندازی می‌شود

مدیرعامل موسسه توسعه همیاری سپهر بانک صادرات گفت: در این تفاهمنامه قرار است موارد متنوعی را عملیاتی کنیم. از جمله ایجاد صندوق‌های VC و PE با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد که پیرامون شرکت‌های استارت آپی و دانش بنیان خواهد بود.

بابک اسماعیلی، مدیرعامل موسسه توسعه همیاری سپهر بانک صادرات در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص انعقاد تفاهمنامه با منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: در این تفاهمنامه قرار است موارد متنوعی را عملیاتی کنیم. از جمله ایجاد صندوق‌های VC و PE با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد که پیرامون شرکت‌های استارت آپی و دانش بنیان خواهد بود.

وی افزود: همچنین، در نظر داریم که با مشارکت منطقه آزاد انزلی بورس بین الملل را عملیاتی کنیم. از سوی دیگر راهکار‌های نوین تامین مالی عمدتا از طریق بازار سرمایه برای پروژه‌های متنوع گردشگری، دریایی، تجاری، حمل و نقل متناسب با کارگروه‌های خود تشکیل می‌شو و عملیاتی خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این تفاهمنامه محدودیتی برای موسسه توسعه همیاری سپهر صادرات وجود ندارد، گفت: ما محدودیتی نداریم، اما تمرکز ما در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و داستارت آپی است.

اشتراک گذاری :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان