استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود


استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود

پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت که به تازگی راه‌اندازی شده، با اهداف شرکت نفت کویت که استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود است، هم‌سو می‌باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت نفت کویت (KPC) با هدف تقویت روابط بین شرکت، شرکت‌های تابعه و شرکای آن در داخل و خارج از کشور، پلتفرم تجارت الکترونیک جدیدی را برای بخش نفت معرفی کرده است.

شیخ نواف سعود الناصر الصباح، مدیرعامل شرکت نفت کویت، طی جشنواره‌ای که توسط این شرکت در شهر احمدی برگزار شد، این پلتفرم را مرحله اولیه طرح «خرید هوشمند» توصیف کرد.

شیخ نواف تأکید کرد که این ابتکار نشان‌دهنده تلاشی برای تحول دیجیتال است که با چشم‌انداز شرکت در استفاده از نوآوری و فناوری برای به حداکثر رساندن سودآوری همسو می‌شود. شرکت نفت کویت در طول سال‌ها، یک برنامه جامع برای فناوری و نوآوری ایجاد کرده است. این ابتکار منجر به ایجاد یک سیستم یکپارچه شده است که عملیات دیجیتالی‌سازی و واردات را تسهیل می‌کند، خطرات را کاهش می‌دهد و با یکپارچگی اطلاعات و داده‌های مربوط، خرید اطمینان‌بخشی را ارائه می‌دهد.

به گفته شیخ نواف، موفقیت پروژه‌های تحول دیجیتال به سه عامل کلیدی متکی است؛ مدیریت تغییر مؤثر، کار گروهی مشترک و تعهد به تعالی و پیشرفت. وی تأکید کرد: «این عوامل برای حمایت و پیشبرد اقتصاد ملی از طریق به‌کارگیری نوآوری و فناوری در صنایع گاز و نفت بسیار حیاتی است.» شیخ نواف از سیستم اقدامی که این پیشرفت را تسهیل کرد، به ویژه کمیته عالی خرید که نقش مهمی در توسعه بخش تجاری، همراه با شرکت ملی نفت کویت ایفا کرد، ستایش کرد.

خلود المطیری، معاون مدیرعامل و رئیس کمیته عالی دستورالعمل، ابراز کرد که کار برای اجرای این پروژه گسترده، از سال 2022 آغاز شده است.

پروژه چگونه به انجام رسید؟

این پروژه حاصل تلاش 158 کارگر در 26 تیم و کمیته بود که در حال حاضر این سیستم توسط هفت هزار کاربر استفاده می‌شود. این جشنواره مستند کوتاهی را به نمایش گذاشت که چالش‌های پیش روی تیم و تلاش‌های موفقیت‌آمیز آن‌ها برای غلبه بر آن چالش‌ها را شرح می‌داد.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام قیمت مصوب لاستیک