این گوشی نوستالژی نوکیا پس از 25 سال همراه با طراحی مدرن باز می‌گردد


این گوشی نوستالژی نوکیا پس از 25 سال همراه با طراحی مدرن باز می‌گردد

تصاویر تبلیغاتی افشا شده از HMD نشان می‌دهد که این شرکت به زودی نسخه بازطراحی شده و مدرن گوشی نوستالژی Nokia 3210 را معرفی خواهد کرد. نسخه جدید نوکیا 3210 در بخش‌های مختلف مانند صفحه‌کلید و نمایشگر دستخوش تغییراتی شده و اکنون مدرن به نظر...

تصاویر تبلیغاتی افشا شده از HMD نشان می‌دهد که این شرکت به زودی نسخه بازطراحی شده و مدرن گوشی نوستالژی Nokia 3210 را معرفی خواهد کرد. نسخه جدید نوکیا 3210 در بخش‌های مختلف مانند صفحه‌کلید و نمایشگر دستخوش تغییراتی شده و اکنون مدرن به نظر می‌رسد.

مدتی قبل گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد شرکت HMD پس از کنار گذاشتن برند نوکیا، بالاخره فرایند تولید گوشی‌های بومی خودش را آغاز کرده است. در همین راستا، اکنون دو محصول جدید به نام‌های HMD Pulse و HMD Pulse توسط این شرکت در دست توسعه قرار دارد.

این گوشی نوستالژی نوکیا پس از 25 سال همراه با طراحی مدرن باز می‌گردد

با این وجود، به نظر می‌رسد که این اخبار کمی نادرست بوده و HMD به طور هم‌زمان در حال آماده شده برای عرضه مجدد برخی از گوشی‌های برجسته و نوستالژی نوکیا است. در اوایل ماه مارس، این شرکت به طور رسمی از ساخت و بازطراحی یک گوشی قدیمی خبر داد و مدعی شد که این دستگاه اوایل ماه می (اواخر اردیبهشت 1403) از راه می‌رسد.

در تصاویری که اخیراً فاش شده، بالاخره گوشی در حال احیای برند Nokia همراه با ویژگی‌های برجسته آن مشخص شده است.

طراحی و رنگ تایید شده گوشی نوکیا 3210

در این تصاویر می‌توان دید که گوشی نوکیا 3210 (نسخه 2024) قرار است به زودی معرفی شود. علاوه بر این، وجود گزینه رنگ آبی و برخی قابلیت‌های آن نیز تایید شده‌اند.

این گوشی نوستالژی نوکیا پس از 25 سال همراه با طراحی مدرن باز می‌گردد

همانطور که می‌توان مشاهده کرد، شرکت HMD تصمیم گرفته از روش‌های بازاریابی قدیمی برای گوشی Nokia 3210 الهام گرفته و عناوین جذاب را همراه با توضیحات به سبک سنتی نمایش دهد.

به گزارش Gizchina، در این تصاویر می‌توان دید که گوشی مورد بحث به رنگ آبی نمایش داده شده است،‌ در حالی که انتظار داریم رنگ زرد و چندین رنگ دیگر نیز برای انتخاب وجود داشته باشد.

همانطور که انتظار می‌رفت، نسخه جدید نوکیا 3210 از طراحی جدید بهره‌مند شده و ظاهر آن با مدل اصلی 3210 مطابقت ندارد. در این گوشی جدید HMD به سراغ یک دوربین در بخش پشتی، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و یک صفحه‌کلید بهینه‌سازی شده رفته است.

این گوشی نوستالژی نوکیا پس از 25 سال همراه با طراحی مدرن باز می‌گردد

بر همین اساس، می‌توان گفت که گوشی جدید نوکیا 3210 نسخه احیا شده مدل قدیمی نیست و با یک بازطراحی کامل و مدرن سروکار داریم.

در رابطه با دوربین این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست، با این وجود نباید انتظار چندانی از آن داشته باشیم.

در همین رابطه بخوانید:

- اولین گوشی‌های برند HMD معرفی شدند؛ طراحی جدید با سخت افزار قدیمی اما قیمت ارزان‌

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید Nokia 3210 که در تصاویر تبلیغاتی به آن‌ها اشاره شده شامل عمر باتری طولانی، فناوری ارتباطی بلوتوث و پشتیبانی از شبکه 4G هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟