اطلاعات جدید از تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9400 مدیاتک


اطلاعات جدید از تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9400 مدیاتک

تراشه دایمنسیتی 9400 اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسند و اکنون جزئیات بیشتری از مشخصات و ریزمعماری این تراشه به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید چیپست بعدی پرچمدار مدیاتک با نسخه جدید ریزمعماری BlackHawk و IPC بهتر از تراشه‌های A17 Pro و...

تراشه دایمنسیتی 9400 اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسند و اکنون جزئیات بیشتری از مشخصات و ریزمعماری این تراشه به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید چیپست بعدی پرچمدار مدیاتک با نسخه جدید ریزمعماری BlackHawk و IPC بهتر از تراشه‌های A17 Pro و هسته‌های Oyron کوالکام روانه بازار خواهد شد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

بر اساس گزارش wccftech مدیاتک قصد دارد عملکرد تراشه‌ پرچمدار بعدی خودش را بهبود دهد. تراشه Dimensity 9400 از معماری ARM بهره می‌برد و این شرکت قصد دارد از ریزمعماری جدید BlackHawk استفاده کند تا IPC تراشه پرچمداراش را نسبت به هسته‌های Oyron کوالکام و چیپست A17 Pro اپل بهبود دهد.

شایعه شده که تراشه دایمنسیتی 9400 همانند نسل قبلی خود فاقد هسته‌های E بوده تا بتواند رقبایش را در بنچمارک‌های مختلف پشت سر بگذارد. به نظر می‌آید که این پردازنده‌ از نسخه بهینه هسته‌های Cortex-X5 بهره می‌برد.

علاوه بر این ظاهراً MediaTek و ARM برای استفاده از نسخه جدید معماری BlackHawk در تراشه پرچمدار همکاری می‌کنند تا عملکرد دستورالعمل‌ها در هر ساعت یا همان IPC را نسبت به تراشه‌های نسل فعلی بهبود دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رونمایی عربستان از تاکسی‌های پرنده در حج امسال