همه چیز درباره سریال «پدر قهوه» + تاریخ انتشار


همه چیز درباره سریال «پدر قهوه» + تاریخ انتشار

داستان سریال «پدر قهوه» درباره خانواده‌ای است که دست به واردات قهوه به ایران می‌زنند تا جایی که به پدر قهوه ایران مشهور می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را برای انتشار در شبکه نمایش خانگی تولید کند. «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری قرار است بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ ساخت یک سریال جدید رفته است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، خود نیز در این کار جدید بازی می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند.

براساس شایعات، این سریال از تابستان پخش خواهد شد.

این سریال کمدی در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. امیر برادران سرپرست نویسندگان «پدرِ قهوه» است و داستان سریال درباره خانواده‌ای است که دست به واردات قهوه به ایران می‌زنند تا جایی که به پدرِ قهوه ایران مشهور می‌شوند. سام درخشانی و ژاله صامتی برای بازی در «پدرِ قهوه» صحبت شده است و خود مدیری یکی از نقش‌های کار را ایفا می‌کند.

منبع: روزیاتو

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر